No niin, jos joku haluaisi välttämättä vääntää rautalangasta,,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jätkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Jätkä

Tunnettu jäsen
25.10.2004
37 008
46
48
Että miten luon uuden kansion. Sen pitäisi olla sellainen joka on sitten tuossa näytöllä avattavissa suoraan, ei tuolla käynnistävalikossa piilossa.
Siihen ei tule tiedostoja, vaan kopioitua tekstiä -tai itse kirjoitettua/lisättyä.

Saa nauraa ja ohjeethan on vaan miehille, ei tosinaisille.

:xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja rrrr:
kannattas jätkän opetella konetta käyttään. ei se oo ihme et täältäki poistuu hyviä ketjuja ku otetaan tollasia modeiks

Totta kai kannattaa, niinhän juuri teenkin. Tämä kun sattuu olemaan uusi koneeni, ollut minulla kaksi päivää. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja rrrr:
kannattas jätkän opetella konetta käyttään. ei se oo ihme et täältäki poistuu hyviä ketjuja ku otetaan tollasia modeiks

Totta kai kannattaa, niinhän juuri teenkin. Tämä kun sattuu olemaan uusi koneeni, ollut minulla kaksi päivää. =)

seli seli ;)

Alkuperäinen kirjoittaja :):
Tämä kun sattuu olemaan uusi koneeni, ollut minulla kaksi päivää. =)

Eikös toiminnot ole samanlaiset, oli kone uusi tai vanha?
Oletan siis vain, olen itsekin aika tumpelo...

Noissa toisissa koneissa en ole uusia kansioita tarvinnut, kun en ole mitään henk.kohtaista niihin tallennellut. Nyt ajattelin siirtää esim yksityisviestejäni omalle koneelleni, joka on salasanan turvissa.

Noissa toisissa koneissa en ole uusia kansioita tarvinnut, kun en ole mitään henk.kohtaista niihin tallennellut. Nyt ajattelin siirtää esim yksityisviestejäni omalle koneelleni, joka on salasanan turvissa.

Ok :)