onhan se tietenkin pieni kun pieni olenAlkuperäinen kirjoittaja j:En yhtään tykkää väristä... Ja ekassa "tissitila" jotenkin pienen näköinen. Mutta hienoa on, kun ompelet itse!
mä tykkään taas paljonAlkuperäinen kirjoittaja Fortune:Noista jälkimmäisistä ekassa ihan kiva idea, mutta en tykkää näidenkään värityksestä. Onhan ne tietty syksyisiä.
heti kun se torso saadaan mahtumaan jonnekkin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alempana oli nätimpiä mekkoja, ne retrokuvioiset <3 Olisi muuten kivempi nähdä ne ihmisen päällä, saisi paremmin kuvan miltä näyttävät.
Ok, sitä odotellessa =)Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:heti kun se torso saadaan mahtumaan jonnekkin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alempana oli nätimpiä mekkoja, ne retrokuvioiset <3 Olisi muuten kivempi nähdä ne ihmisen päällä, saisi paremmin kuvan miltä näyttävät.
neuleesta kun tekee niin ei ole vaikeaa....Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ok, sitä odotellessa =)Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:heti kun se torso saadaan mahtumaan jonnekkin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alempana oli nätimpiä mekkoja, ne retrokuvioiset <3 Olisi muuten kivempi nähdä ne ihmisen päällä, saisi paremmin kuvan miltä näyttävät.
(Osaisinpa minäkin tehdä tuollaisia retromekkoja )
harmillista. Entäs jos teettäisit? tai jos viet sen mekon alun ompelijalle joka sitten sovittaa ja tekee siitä sopivan?Alkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:Kauniita malleja on. mä edelleen haaveilen että osaisin ommella itselleni ns. häämekon, meillä kun on hääjuhlat pitämättä. Kyse ei ole kuitenkaan morsiuspuvusta vaan enempi fiftarityylisestä (onkohan se oikea sana?!?) mekosta. Yritin jo kerran mut meni pipariksi, kun kropan mittasuhteet ei vastaa mitään valmista kokoa.. :ashamed:
Se on niin kallista.. Teettää siis alusta asti. Mutkun vartalo on osittain kokoa 38, osittain 40 ja rinnanympärys jotain 44 niin en osaa muokata itse vaikka kuinka yritän.. Tosin mekkoa yritin tehdä jo 4 vuotta sitten, ja taidotkin on siitä karttunu jo. Uskaltaiskohan yrittää?!?Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:harmillista. Entäs jos teettäisit? tai jos viet sen mekon alun ompelijalle joka sitten sovittaa ja tekee siitä sopivan?Alkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:Kauniita malleja on. mä edelleen haaveilen että osaisin ommella itselleni ns. häämekon, meillä kun on hääjuhlat pitämättä. Kyse ei ole kuitenkaan morsiuspuvusta vaan enempi fiftarityylisestä (onkohan se oikea sana?!?) mekosta. Yritin jo kerran mut meni pipariksi, kun kropan mittasuhteet ei vastaa mitään valmista kokoa.. :ashamed:
tottakai uskallat....pyydä joku kaveri tekemään sitä sovitusta sun kanssa. on paljon helpompaa tehdä ne muutokset sitten.Alkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:Se on niin kallista.. Teettää siis alusta asti. Mutkun vartalo on osittain kokoa 38, osittain 40 ja rinnanympärys jotain 44 niin en osaa muokata itse vaikka kuinka yritän.. Tosin mekkoa yritin tehdä jo 4 vuotta sitten, ja taidotkin on siitä karttunu jo. Uskaltaiskohan yrittää?!?Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:harmillista. Entäs jos teettäisit? tai jos viet sen mekon alun ompelijalle joka sitten sovittaa ja tekee siitä sopivan?Alkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:Kauniita malleja on. mä edelleen haaveilen että osaisin ommella itselleni ns. häämekon, meillä kun on hääjuhlat pitämättä. Kyse ei ole kuitenkaan morsiuspuvusta vaan enempi fiftarityylisestä (onkohan se oikea sana?!?) mekosta. Yritin jo kerran mut meni pipariksi, kun kropan mittasuhteet ei vastaa mitään valmista kokoa.. :ashamed:
rockabella tekee aivan ihania vaatteita tykkään koluta tota tyylitaivasta itsekkin. toinen ihana on FionaTimantti.Alkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:http://rockabella.tyylitaivas.fi/asu/kisikkamekko-sydan
Vähän tähän tyyliin, mutta sellasilla pienillä hihoilla kuitenki, mikskäs niitä taas sanottiin??