No mitäs mieltä tämän laihduttajan syömisistä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fattie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

fattie

Vieras
Aamupalaksi kuppi kahvia, pieni ja pyöreä näkkäri jonka päällä oivariinia ja kinkkua sekä kaksi mukillista smoothieta jossa vanilijajogurttia, banaania, mansikoita ja vadelmia.

Päivällä kaksi kuppia kahvia, täytetty voileipä (juustosämpylä jonka välissä kinkkua, kananmunaa, margariinia, suolakurkkua, kinkkua ja salaattia) ja puolikas korvapuusti.

Nyt menen crossarilla kuluttamaan tuon pullan pois ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja juuli:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No ainakin sokeria on tullut riittävästi, proteiini onkin sitten kyseenalainen juttu.

Aivan! Tuskin laihtuu nuilla eväillä koskaan.

Kuinkas niin? =)

Tuo puolikas korvapuustikin tuli syötyä vaan siksi että naapuri toi mukanaan tullessaan kahville. Että ei ihan normaaliin syömisiin kuulu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja juuli:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No ainakin sokeria on tullut riittävästi, proteiini onkin sitten kyseenalainen juttu.

Aivan! Tuskin laihtuu nuilla eväillä koskaan.

Kuinkas niin? =)

Tuo puolikas korvapuustikin tuli syötyä vaan siksi että naapuri toi mukanaan tullessaan kahville. Että ei ihan normaaliin syömisiin kuulu.

No ei se puusti nyt kesää tee, mutta noi hedelmät ja vaniljajugurtit ja puustit yhteensä ja sulla ei ole riittävästi proteiinia.
 
ehkä liian vähän syömistä ja juustosämpylän vaihtaisin ruisleipään. Kasviksia lisää, vaikka porkkanoita. Smoothien voisi tehdä vaikka rahkaan tai maustamattomaan jogurttiin niin ei tulisi sokeria niin paljoa. Kannattaa laskea että saa päivässä tarpeeksi kuitua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja juuli:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No ainakin sokeria on tullut riittävästi, proteiini onkin sitten kyseenalainen juttu.

Aivan! Tuskin laihtuu nuilla eväillä koskaan.

Kuinkas niin? =)

Tuo puolikas korvapuustikin tuli syötyä vaan siksi että naapuri toi mukanaan tullessaan kahville. Että ei ihan normaaliin syömisiin kuulu.

No ei se puusti nyt kesää tee, mutta noi hedelmät ja vaniljajugurtit ja puustit yhteensä ja sulla ei ole riittävästi proteiinia.

Onko se siis nykyyän huono homma jos syö hedelmiä? :D
 
Mitä yhden päivän "ruokalista" muka pystyy kertomaan.
Ihan yhtä huonolta kuulostaa kuin ton edellisenki kyseliän lista.
Ei proteiinia.
Kinkkua,juustosämpylä,suolakurkku,vaniljajugu,korvapuusti...noi sais vaihdettua paljon parempiin vaihtoehtoihin...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä yhden päivän "ruokalista" muka pystyy kertomaan.
Ihan yhtä huonolta kuulostaa kuin ton edellisenki kyseliän lista.
Ei proteiinia.
Kinkkua,juustosämpylä,suolakurkku,vaniljajugu,korvapuusti...noi sais vaihdettua paljon parempiin vaihtoehtoihin...

mikä on parempi vaihtoehto kuin kinkku? Jos siis kyseessä on leivän päälle tarkoitettu leikkelekinkku? Itse ainakin käytän niitä ja rasvaa niissä on vain noin 2% ja proteiineja paljon.
 
Alkuperäinen kirjoittaja meillä näin:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä yhden päivän "ruokalista" muka pystyy kertomaan.
Ihan yhtä huonolta kuulostaa kuin ton edellisenki kyseliän lista.
Ei proteiinia.
Kinkkua,juustosämpylä,suolakurkku,vaniljajugu,korvapuusti...noi sais vaihdettua paljon parempiin vaihtoehtoihin...

mikä on parempi vaihtoehto kuin kinkku? Jos siis kyseessä on leivän päälle tarkoitettu leikkelekinkku? Itse ainakin käytän niitä ja rasvaa niissä on vain noin 2% ja proteiineja paljon.

juusto tai ihan lihaköntistä leikattu siivu. Ei lisäaineita.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja juuli:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No ainakin sokeria on tullut riittävästi, proteiini onkin sitten kyseenalainen juttu.

Aivan! Tuskin laihtuu nuilla eväillä koskaan.

Kuinkas niin? =)

Tuo puolikas korvapuustikin tuli syötyä vaan siksi että naapuri toi mukanaan tullessaan kahville. Että ei ihan normaaliin syömisiin kuulu.

No ei se puusti nyt kesää tee, mutta noi hedelmät ja vaniljajugurtit ja puustit yhteensä ja sulla ei ole riittävästi proteiinia.

Onko se siis nykyyän huono homma jos syö hedelmiä? :D

hedelmät on lähinnä sokeria ja hedelmäsokeri metabolisoituu maksassa.
 
Jogurttia nyt ainakaan ei kannata syödä! Siinähän on sokeria ihan jumalattomasti. Juustosämpylä ei myöskään ole hyvä laihtumisen kannalta, mielummin ruisleipää. Korvapuustin varmaan tiedät itsekin että ei auta laihtumisessa. ;) Muutenkin syöt liian vähän: Pieniä aterioita 3 tunnin välein niin ruuansulatus pysyy käynnissä.
 

Similar threads

M
Viestiä
2
Luettu
346
S

Yhteistyössä