No mitäs mieltä olette nimestä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HelloShitty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Se mun ehdottamana Luna näemmä katos kokonaan, poistin toista kun tuli 2 kertaan niin pirulainen kadotti molemmat. Niin Miten olis Luna?

mun viesti katos kans. |O
eli Luna oli se mun eka vaihtoehto sillon joskus mutta ukko tyrmäs sen samantien. samalla meni Leia, Lila ja Lilli.

jotenkin vaan on semmonen fiilis että nimessä pitää olla L-kirjain. :o =)

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Se mun ehdottamana Luna näemmä katos kokonaan, poistin toista kun tuli 2 kertaan niin pirulainen kadotti molemmat. Niin Miten olis Luna?

mun viesti katos kans. |O
eli Luna oli se mun eka vaihtoehto sillon joskus mutta ukko tyrmäs sen samantien. samalla meni Leia, Lila ja Lilli.

jotenkin vaan on semmonen fiilis että nimessä pitää olla L-kirjain. :o =)

Kannattaa kysyä uudelleen, vielä kun saisit sen menemään niin et se nimi tulis ikäänkuin miehen ehdottamana :whistle: Jos meille tulis nyt vauva, hälle tulis semmonen nimi mitä mies ei koskaan ikinä voinu hyväksyä 4n muun aikana.

Kannattaa kysyä uudelleen, vielä kun saisit sen menemään niin et se nimi tulis ikäänkuin miehen ehdottamana :whistle: Jos meille tulis nyt vauva, hälle tulis semmonen nimi mitä mies ei koskaan ikinä voinu hyväksyä 4n muun aikana.

joo. se Luna oli ihan ok siihen asti että se tajus sen tarkoittavan kuuta. no sanoin sille että Selene on ihan samalla linjalla mutta ei se tajunnu mun pointtia. taitaa se ukko olla uhmaiässä tai jotain. :kieh: :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Cinnamon Lee:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Liana/Loana
Lola
Lily

noista Lily ois jees..lausutaan varmaan "Lili". =) Lianasta tulee mieleen liaani. :whistle: Loana liian erikoinen.

Lilian?

Lilia oli muuten ukon mielestä ok. =) onko se vaan liian tylsä ja tavallinen?
Lilia Eden? :heart: