Pistäkää nimiehdotuksia tytölle!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HelloShitty vieraana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Alkuperäinen kirjoittaja Marilyn84:
Onneksi olkoon tyttölupauksesta! :heart:

kiitos! :heart:
aika tyttövoittoista taitaa olla toi meiän porukka tos odotuspuolella muuten. :o eikö poikia muka pitäis syntyä enemmän??

No,mä olen päivitellyt myös tota pikku kakkosten listaa ja melko tyttövoittoista sielläkin on :D

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
mutta odotitko poikauutisia vai miksi koko ajan taivastelet " missäs ne pojat on jne)?

eiku tilastojen mukaan syntyy suomessa enemmän poikia kuin tyttöjä. meiän kaveripiirissä ja suvussa on reilusti enemmän tyttöjä ja nyt itelle tulossa neljäs..niin mietin vaan että pitääkö noi tilastot oikeesti paikkansa vai?? :whistle:

en ainakaan oo kuullut et kukaan ois antanut lunaa..enkä oo missää törmännyt siihen nimeen livenä, musta tuntuu et aada ja helmi nimisiä on joka toinen tualla hoidossa ainakin=)
http://192.49.222.187/Nimipalvelu/default.asp?L=1

mutta odotitko poikauutisia vai miksi koko ajan taivastelet " missäs ne pojat on jne)?

eiku tilastojen mukaan syntyy suomessa enemmän poikia kuin tyttöjä. meiän kaveripiirissä ja suvussa on reilusti enemmän tyttöjä ja nyt itelle tulossa neljäs..niin mietin vaan että pitääkö noi tilastot oikeesti paikkansa vai?? :whistle:

itseasiassa on tasoittunut tuo suhde. Ennen syntyi enemmän poikia kun niitä vastaavasti sodissa ja raskaissa töissä meni enemmän..
just kuuntelin radiosta, kun tätä oli tutkittu, että tyttösyntyvyys on nousussa.

Tai voiskohan se mennä jotenkin suvuittain? Mun isänpuolen sukua mä olen ainoa tyttö (siis lähisuvussa ), poikia on sitten roppakaupalla :D

itseasiassa on tasoittunut tuo suhde. Ennen syntyi enemmän poikia kun niitä vastaavasti sodissa ja raskaissa töissä meni enemmän..
just kuuntelin radiosta, kun tätä oli tutkittu, että tyttösyntyvyys on nousussa.

ja varmaan nousee siihen asti kunnes laitan piuhat poikki. :D
ei...näyttää olevan beibibuumi tänä vuonna kaveripiirissä. :heart:

Yhteistyössä