No mitäs mieltä olette nimestä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HelloShitty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja yry:
Musta Nell on vaan vajaa, siis ei "vajaa" vaan tuntuu siis että siitä puuttuu jotain.

niin mieskin sanoi. ja kai se niin kuulostaa suomenkielisten korvissa. ihan vaan Nell. ruotsinkielisenä en näe sitä silleen et jotain puuttuis. Nelli on liian suomalainen mun makuuni. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Onnenkantamoinen:
Sukupuoli saattaa jäädä epäselväksi.. Vai onko se ruotsinkielinen nimi?
Ja näin sanoo äiti, jonka pojalla on melkein tytönnimi monen mielestä. :ashamed:

kansainvälinen taitaa olla juu.

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Alkuperäinen kirjoittaja yry:
Musta Nell on vaan vajaa, siis ei "vajaa" vaan tuntuu siis että siitä puuttuu jotain.

niin mieskin sanoi. ja kai se niin kuulostaa suomenkielisten korvissa. ihan vaan Nell. ruotsinkielisenä en näe sitä silleen et jotain puuttuis. Nelli on liian suomalainen mun makuuni. :ashamed:

No mun nimi on sellainen, et se vaan pätkästiin ja Nelli tuli sitten tämmöseks lempinimeksi :D

Mä ehdotin kerran sitä Neelaa.. Mitäs siitä pidät? Ei kuulosta kylläkään ruotsinkieliseltä..

nii..pitäis olla enemmän ruotsinkielinen. haluisin niin tytölle nimeks Eden mutta mies ei hyväksy. |O |O |O |O :'(

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Mä ehdotin kerran sitä Neelaa.. Mitäs siitä pidät? Ei kuulosta kylläkään ruotsinkieliseltä..

nii..pitäis olla enemmän ruotsinkielinen. haluisin niin tytölle nimeks Eden mutta mies ei hyväksy. |O |O |O |O :'(

Entä Ellen tai Elle??

Naomi?