vierailija
Jos vastataan tylysti ku kysyy nätisti ni pitäskö kiittää?No jo piru meni tuntheissiin
Jos vastataan tylysti ku kysyy nätisti ni pitäskö kiittää?No jo piru meni tuntheissiin
Eiku siis toteaminen. Pointti on se että en kieltänyt mitään.Et sä mitään kysyny.
No eiiiOta se pois sieltä
no niin on aina ollu, mukavia ja ei-mukavia. niihän se on oikiassaki elämässä.Tietty joukossa on ilkeitäkin jotka kiusaavat monia. Mutta on täällä paljon mukavaakin poppoota. Ja koetetaan väistellä niitä ongelmia tulevaisuudessa.
olen mie rallia ajanu. paljonki, en tosin mitenkään ammattina vaan huvikseen. mettärallia, jäärallia, lentokenttäkiihytyksiä ym. mettärallia ennää ajelen kesäsin, ei oikein fysiikka pellaa että muuhun pystyis.Hyytis, olitko se sinä, joka olit kilpa ajuri, ajoit jotain rallia?
Kato, kuu muistin oikeen.olen mie rallia ajanu. paljonki, en tosin mitenkään ammattina vaan huvikseen. mettärallia, jäärallia, lentokenttäkiihytyksiä ym. mettärallia ennää ajelen kesäsin, ei oikein fysiikka pellaa että muuhun pystyis.
JOOOOO! sie asuit ainaki joskus jossaki ulkomailla vai...?Kato, kuu muistin oikeen.
Mun nikki on Algoma, mahtanetko muistaa!
Vieläkin,Kanadassa.JOOOOO! sie asuit ainaki joskus jossaki ulkomailla vai...?
niin mie muistelinki. sielä ko joskus vielä jaksais käyä. käväsin longyearbyenissä ja seki oli raskas reissu tällä terveyentilalla, melkein kaikki reissut on. mullon vaikeahoitonen epilepsia niin jo pitkät automatkat tekkee kohtauksia. ja niitä meille kertyy kyllä ko asutaan minun kotipaikasta monen sadan kilsan päässä pohjosessa ja mie se vieläki käyn kotipaikassa lehmuja hoitelemassa. mut matkustellaan paljon, taukojen kanssa, ukko onneksi on kärsivällinen sen suhteen etten jaksa autoilua,Vieläkin,Kanadassa.
se on aina hyvä, tosiystäviä on harvassa mut ko sellasen löytää nii on kevyempi kulkea.Minulle kuuluu hyvää ja tunnen olevani onnellinen. Minulla on yksi tosiystävä.
Niin! Tosiystävistä kannattaa pitää kiinni.se on aina hyvä, tosiystäviä on harvassa mut ko sellasen löytää nii on kevyempi kulkea.
ylleensä juu, kokemusta tosin on siitäki että tosiystävä paljastuu ihan muuksi, joten varuillaanki kannattaa aina olla.Niin! Tosiystävistä kannattaa pitää kiinni.
Ikävää Milloin sinulle on käynyt noin?ylleensä juu, kokemusta tosin on siitäki että tosiystävä paljastuu ihan muuksi, joten varuillaanki kannattaa aina olla.
aikas monta kertaa, mut eipä siitä sen enempiäIkävää Milloin sinulle on käynyt noin?
Joo, ei muistella tuollaisia. Eteenpäin vaan!aikas monta kertaa, mut eipä siitä sen enempiä
tyhmät taaksepäin kattellee, ja sulla vissinki jotaki sanottavvaa ois? senkus sanot. tarvi lapselliseksi alkaa ainakkaan. saatan tulkita väärin mut semmosta se on täälä virtuaalissaJoo, ei muistella tuollaisia. Eteenpäin vaan!
Niin no en minäkään ole tekemisissä sellaisen kanssa, joka on kohdellut minua ala-arvoisesti ja vedättänyt... Olen laittanut välit poikki.tyhmät taaksepäin kattellee, ja sulla vissinki jotaki sanottavvaa ois? senkus sanot. tarvi lapselliseksi alkaa ainakkaan. saatan tulkita väärin mut semmosta se on täälä virtuaalissa
kuulosta lähinnä siltä ko joku on jumala/ jumalaan verrattava tyyppi. elämä on. kovaa.Hups, kuulostipa vähän julmalta.. mutta niin oli loppujen lopuksi parempi.