No minkä ikäisenä itse harrastit seksiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Neitsyyteni menetin 14 vuotiaana kämmipäissäni,naapurin parivuotta vanhemmalla pojalle. Olin jo ennen sitä vuosia ollut setäni pedofilian uhrina.

Taisin olla sen 15v täyttänyt kun aloin seurustelemaan, eka seurustelusuhde mulla oli 14-vuotiaana ja siihen ei kuulunut seksi.

Eka kerta 19-vuotiaana. Säännöllinen seksisuhde alkoi tuosta ekasta kerrasta, mies oli silloin 23-vuotias. Ja nyt reilu 11 vuotta myöhemmin jatketaan edelleen harjoituksia keskenämme...:D

Sellaista viatonta teiniseurustelua (pussailtiin, pidettiin kädestä) olin kyllä harrastanut jostain 14-vuotiaasta asti useammankin pojan kanssa (oli muuten hauska juttu, kun ihastuin johonkin ja sitten "sain" tuon ihastukseni seurustelukumppanikseni, niin se kiinnostus häntä kohtaan laimeni viimeistään parissa kuukaudessa...:laugh: ), ei vaan tuo seksi napannut ennen kuin tuo nykyinen mies tuli kuvioihin.

mä olin 15v silloinen poikakaveri oli ehtiny jo täyttään 16v oltiin seurusteltu kuukauden verran.Sen pojan kans olin jonkun 7kk kunnes aloin seurusteleen itteeni 3v vanhemman kanssa jonka kans olinkin melkein 5 vuotta ja se oli eka suhde missä oli säännöllinen seksielämä.

Minä 14,mies 17.Ja ei ollut kun yhen yön juttu jonka jälkeen rupesin seurustelemaan 17vuotiaan kanssa jonka kanssa sitten höyläilin useamman kerran.Ja 15vuotiaana minulla oli seksisuhde 27 vuotiaan kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:
Neitsyyteni menetin 14 vuotiaana kämmipäissäni,naapurin parivuotta vanhemmalla pojalle. Olin jo ennen sitä vuosia ollut setäni pedofilian uhrina.

Taisin olla sen 15v täyttänyt kun aloin seurustelemaan, eka seurustelusuhde mulla oli 14-vuotiaana ja siihen ei kuulunut seksi.

Mä luin että mämmipäissäni :laugh: :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olin 18 ja tuleva mieheni 20. Silloin alkanut seksisuhde jatkuu edelleen nelikymmpisenä ;o)

ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olin 18 ja tuleva mieheni 20. Silloin alkanut seksisuhde jatkuu edelleen nelikymmpisenä ;o)

ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

Yhteistyössä