No mä näytän täs pyrstöö (kuva)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rukoilijasirkka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kb:
Aivan ihana, mistä oot löytäny noi kankaat, mitä materiaalia tuo yläosa on? Musta on hienoa että joku tekee tuollaisia "hömpötyksiä". :D

Eurokankaassa mä yleensä käyn. Toi paita on semmosta pitsiä, otin sitä, kerran kun näin, kun se näytti mun mielestä levältä.

Vitsit vieköön näitä kiukkuilijoita taas! Minusta on ainakin kiva katsoa valokuvia, ja Sirkka on vielä harvinainen persoona, että jaksaa nähdä niiden eteen vaivaa, eli kuvat on kaikki mielenkiintoisia. Pakkoko näitä on avata!???

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Herranjestas kun sä jaksat aina vääntää ja loihtia kaikenlaista!

Aika lyhkästä askelta täytyy ilmeisesti kipitellä tolla :D

Ei tolla voi lainkaan kävellä, se on tosi epäkäytännöllinen. Mutta onneksi juhlissa oli myös herkku merirosvo, joka kantoi välillä.
http://irc-galleria.net/view.php?nick=Rukoilijasirkka&image_id=110019161

Miksi ihmeessä pitää avata ja vielä lukeakin Sirkan ketjuja jos ne ärsyttää? Tai ylipäätänsä niiden henkilöiden ketjuja, mitkä ärsyttää.. Minä ainakin katselen mielelläni taitavan Sirkan hauskoja ideoita ja juttuja =)

Mitä vikaa tällaisessa aloituksessa? En tajua. Kateellisuudelta vaikuttaa tosiaan. Eiköhän se pointti ollut pyrstön eikä itsensä esittelyssä? Mutta ei mitään vikaa ole tekijässäkään että puolestani kelpaa esitelläkin. :) Minusta se on vain ihailtavaa jos sattuu olemaan kaunis ja vielä noin aikaansaava!

Kaikki Sirkan tekeleet mitä olen nähnyt on minusta ihan ylivetoja. =) Meillä kanssa tehdään paljon tuohon tapaan hassuja juttuja käsillä ja se on arjen parhautta. Eikös Sirkan lapset olleet jo "hieman" vauvaikäistä isompia? Miksei aikaa olisi tehdä omia juttuja silloin?

Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mä tein myös tytölle siivet, koska se oli keiju. Poika halusi laittaa rapu-asunsa, jonka olin jo aiemmin tehnyt.

Oi, laita kuvaa noista keiju siivistä (miksei keijustakin) :)

Älä välitä noista kettuilijoista

Mä laitan joskus myöhemmin, kun aijaa toimii taas. Nyt ei kyllä näköjään toimi toi galleriakaan.

Mä tein myös tytölle siivet, koska se oli keiju. Poika halusi laittaa rapu-asunsa, jonka olin jo aiemmin tehnyt.

Tässä ohimennen mainitakseni. Olin aikoinaan eräässä naamiaispukuvuokraamossa töissä ompelijana. Se oli tosi hauskaa hommaa. :) Tekis kyllä mieli alkaa lapsille vääntää kaikenlaista roolipukua mutta ongelma vaan on ettei mihkään meinaa mahtua ylimääräiset kostyymit. :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:

Oi, laita kuvaa noista keiju siivistä (miksei keijustakin) :)

Älä välitä noista kettuilijoista

Mä laitan joskus myöhemmin, kun aijaa toimii taas.

ok :)

Alkuperäinen kirjoittaja Pure Dynamite:

Tässä ohimennen mainitakseni. Olin aikoinaan eräässä naamiaispukuvuokraamossa töissä ompelijana. Se oli tosi hauskaa hommaa. :) Tekis kyllä mieli alkaa lapsille vääntää kaikenlaista roolipukua mutta ongelma vaan on ettei mihkään meinaa mahtua ylimääräiset kostyymit. :snotty:

Ihana homma varmasti.

Ei tolla voi lainkaan kävellä, se on tosi epäkäytännöllinen. Mutta onneksi juhlissa oli myös herkku merirosvo, joka kantoi välillä.

Eipä näy merirosvoa. Merirosvot on niiiiiiiiiiin ihania!

Alkuperäinen kirjoittaja kb:

Eipä näy merirosvoa. Merirosvot on niiiiiiiiiiin ihania!

No ku nyt toi galleriakaan ei toimi. Ehkä kohta. :|

Alkuperäinen kirjoittaja Pikkukultasiipi:
Rukoilijasirkka on kyllä niiiiin nätti! Ihan mielelläni voisin näyttää siulta :ashamed:
Saako muuten udella, että minkä ikänen olet? Näytät vaan aikas nuorelta :)

Ikävä kyllä 28. :| En haluaisi vielä olla.

Yhteistyössä