Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kb:Aivan ihana, mistä oot löytäny noi kankaat, mitä materiaalia tuo yläosa on? Musta on hienoa että joku tekee tuollaisia "hömpötyksiä".![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ok:Alkuperäinen kirjoittaja dd:Alkuperäinen kirjoittaja ok:miten perheellisellä on aikaa nepailla koneella ja ottaa ittestään erilaisia kuvia laittautuneena?
ööö miksei olisi?
no ei mulla ainakaan ole aikaa ja ei ole edes ipanoita
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Herranjestas kun sä jaksat aina vääntää ja loihtia kaikenlaista!
Aika lyhkästä askelta täytyy ilmeisesti kipitellä tolla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mä tein myös tytölle siivet, koska se oli keiju. Poika halusi laittaa rapu-asunsa, jonka olin jo aiemmin tehnyt.
Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mä tein myös tytölle siivet, koska se oli keiju. Poika halusi laittaa rapu-asunsa, jonka olin jo aiemmin tehnyt.
Oi, laita kuvaa noista keiju siivistä (miksei keijustakin)
Älä välitä noista kettuilijoista
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mä tein myös tytölle siivet, koska se oli keiju. Poika halusi laittaa rapu-asunsa, jonka olin jo aiemmin tehnyt.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mä tein myös tytölle siivet, koska se oli keiju. Poika halusi laittaa rapu-asunsa, jonka olin jo aiemmin tehnyt.
Oi, laita kuvaa noista keiju siivistä (miksei keijustakin)
Älä välitä noista kettuilijoista
Mä laitan joskus myöhemmin, kun aijaa toimii taas.
Alkuperäinen kirjoittaja Pure Dynamite:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mä tein myös tytölle siivet, koska se oli keiju. Poika halusi laittaa rapu-asunsa, jonka olin jo aiemmin tehnyt.
Tässä ohimennen mainitakseni. Olin aikoinaan eräässä naamiaispukuvuokraamossa töissä ompelijana. Se oli tosi hauskaa hommaa.Tekis kyllä mieli alkaa lapsille vääntää kaikenlaista roolipukua mutta ongelma vaan on ettei mihkään meinaa mahtua ylimääräiset kostyymit. :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Herranjestas kun sä jaksat aina vääntää ja loihtia kaikenlaista!
Ei tolla voi lainkaan kävellä, se on tosi epäkäytännöllinen. Mutta onneksi juhlissa oli myös herkku merirosvo, joka kantoi välillä.
http://irc-galleria.net/view.php?nick=Rukoilijasirkka&image_id=110019161
Alkuperäinen kirjoittaja kb:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Herranjestas kun sä jaksat aina vääntää ja loihtia kaikenlaista!
Ei tolla voi lainkaan kävellä, se on tosi epäkäytännöllinen. Mutta onneksi juhlissa oli myös herkku merirosvo, joka kantoi välillä.
http://irc-galleria.net/view.php?nick=Rukoilijasirkka&image_id=110019161
Eipä näy merirosvoa. Merirosvot on niiiiiiiiiiin ihania!
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkukultasiipi:Rukoilijasirkka on kyllä niiiiin nätti! Ihan mielelläni voisin näyttää siulta :ashamed:
Saako muuten udella, että minkä ikänen olet? Näytät vaan aikas nuorelta![]()