R
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Miks siellä on kakkuvuoka?
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Hieno seinä ja mikä lattia,vau!kuinka iso toi kylppäri on,siis senttimetreinä noin suunnilleen?
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:WAUDE!! Upee.
:flower:
Alkuperäinen kirjoittaja Tyssy:Wautsi! Onko enempää kuvia?
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:WAUDE!! Upee.
Paitsi tuleeko tosta mielleyhtymä, että tossa on verta? :x :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ei tälläerää, mut ton koko höskän pitäs olla valmis sunnuntaiksi, joten sit varmaan on kuvia koko talosta.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:WAUDE!! Upee.
Paitsi tuleeko tosta mielleyhtymä, että tossa on verta? :x :saint:
No kun aloin vielä itsekseni miettimään, ajattelin sopisko kuitenkin perinteinen vaaleensininen tai turkoosi kylppäriin paremmin.. mutta ei siitä veri tuu mieleen. Se on hieno just noin!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ei tälläerää, mut ton koko höskän pitäs olla valmis sunnuntaiksi, joten sit varmaan on kuvia koko talosta.
Kiva nähdä kokonaan!! Vieläks Keni jumppaa?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Tonne tulee musta lavuaaripönttö ja se puuvessahöskä. Mies teki aika hienot.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Kentsu on nyt nakuna tuolla meidän keittiössä...Nythän mä hokasin, ettei sillä oo sukupuolielimiä.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Kentsu on nyt nakuna tuolla meidän keittiössä...Nythän mä hokasin, ettei sillä oo sukupuolielimiä.
Tästä en toivu!
:'(
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Kentsu on nyt nakuna tuolla meidän keittiössä...Nythän mä hokasin, ettei sillä oo sukupuolielimiä.
Tästä en toivu!
:'(