No mä näytän täs pyrstöö (kuva)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rukoilijasirkka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ok:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja ok:
miten perheellisellä on aikaa nepailla koneella ja ottaa ittestään erilaisia kuvia laittautuneena?

Toi kuva on mun pojan synttäreiltä, johon oli kaikki pukeutunut. On se hirveetä perheellisen elämää, voi ei.

noita irc kuvia kun katto, oli vaik minkälaista kuvaa

Joo, ei varmaan oo yhden päivän aikana otettu ne kuvat. =)

Mä en puutu ajankäyttöön. Ihmettelen vaan, miks ap:ltä taas kuva, missä "esittelee" itseään? Hakeeko enemmän kehuja vai haukkuja? Molempia tietää saavansa.
Hieno puku, vaikken avauksen tarkotusta ymmärräkään.

Alkuperäinen kirjoittaja kiva:
Mä en puutu ajankäyttöön. Ihmettelen vaan, miks ap:ltä taas kuva, missä "esittelee" itseään? Hakeeko enemmän kehuja vai haukkuja? Molempia tietää saavansa.

Laitoin, koska olen luvannut joskus jollekin.

peesi. en tajua kans tätä itsensä esittelyä, ja noi facebookit, ircit on järkyimpiä paikkoja..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

peesi. en tajua kans tätä itsensä esittelyä, ja noi facebookit, ircit on järkyimpiä paikkoja..

No aijaa ei nyt vaan tänään ole toiminut.

Samaa mä, melko itserakas mimmi kun viittii tälläsiä topikkeja itestään aloittaa :S

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Kiitos vaan, 8v tyttö näki kuvan ja nyt minun pitäis alkaa tekemään sille samanlainen puku |O EN OSAA :headwall:

Toi pyrstöosa sisältää superloonia ja sitten siihen on ommeltu nuo raidat ja kiinnitetty tuo organza ja sit toi sukka on ommeltu siihen kiinni.

Aika itserakkaalta vaikuttaa, kieltämättä. Istua nyt kuin kuningatar merenneitopuvussaan koko syntymäpäiväjuhlien ajan, eikö silloin pitäisi viihdyttää vieraita? Vai luuleeko tämä Rukoilijasirkka viihdyttävänsä jo pelkällä kauniilla ulkonäöllään? Plus eikö pojasta tunnu pahalta kun äiti onkin juhlien keskipiste.

Alkuperäinen kirjoittaja Hmm:
Aika itserakkaalta vaikuttaa, kieltämättä. Istua nyt kuin kuningatar merenneitopuvussaan koko syntymäpäiväjuhlien ajan, eikö silloin pitäisi viihdyttää vieraita? Vai luuleeko tämä Rukoilijasirkka viihdyttävänsä jo pelkällä kauniilla ulkonäöllään? Plus eikö pojasta tunnu pahalta kun äiti onkin juhlien keskipiste.

niin

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Kiitos vaan, 8v tyttö näki kuvan ja nyt minun pitäis alkaa tekemään sille samanlainen puku |O EN OSAA :headwall:

Toi pyrstöosa sisältää superloonia ja sitten siihen on ommeltu nuo raidat ja kiinnitetty tuo organza ja sit toi sukka on ommeltu siihen kiinni.

Tuo ei edes kuulostanut kovin helpolta :laugh: Mutta ehkä se onnistuukin, olen jo pitkään suunnitellut sellaisen jostain ostavani muttei ole mistään löytynyt, siis sellaista oikeaa merenneidon asua niin kuin sulla. Toi pyrstö on tärkeä :D

Yhteistyössä