pistä vaan, mäkin laitoin harkintaanAlkuperäinen kirjoittaja r u u s a:En pistä, se on jo monesti nähty ja haukuttu. :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:jo on ollu palstalla pärstä-js mahakuvia.mitäs seuraavaks,pylly vai tissit?vai onks nekin jo ollu?haisee"hieman"kilpailulta.otsikot voiskin olla:nätein naama,littein maha,pyörein pylly tai pystyimmät tissit...
Nii ja itseasiassa tissitkin on jo ollu.Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:jo on ollu palstalla pärstä-js mahakuvia.mitäs seuraavaks,pylly vai tissit?vai onks nekin jo ollu?haisee"hieman"kilpailulta.otsikot voiskin olla:nätein naama,littein maha,pyörein pylly tai pystyimmät tissit...
Harmittaako?
Mitäs avaat ja katsot.
Totta. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Nii ja itseasiassa tissitkin on jo ollu.Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:jo on ollu palstalla pärstä-js mahakuvia.mitäs seuraavaks,pylly vai tissit?vai onks nekin jo ollu?haisee"hieman"kilpailulta.otsikot voiskin olla:nätein naama,littein maha,pyörein pylly tai pystyimmät tissit...
Harmittaako?
Mitäs avaat ja katsot.
hei sie oot myöhässä. tissiketju män jo kesälläAlkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:jo on ollu palstalla pärstä-js mahakuvia.mitäs seuraavaks,pylly vai tissit?vai onks nekin jo ollu?haisee"hieman"kilpailulta.otsikot voiskin olla:nätein naama,littein maha,pyörein pylly tai pystyimmät tissit...
Sitähän sinä toivot, että pääset jokaista upeaa paikkaasi esittelemään sen varjollaAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:pyllykuvakeskustelu puuttuu. Ehkä huomenna voisi aloittaa sellaisen... :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:Alkuperäinen kirjoittaja Nasu:Olisipa mukava nähdä niiden masuja, joille on tehty sektio. Omaani en tohdi laittaa. Miten teillä muilla sektioäideillä on vatsat palautuneet?
Tässä kuva kahden sektion jälkeen. viimeisimmästä tasan 5kk :snotty: kehtasin, vaikka ruma on.. ja älä ihmettele miksi on tuollainen. Passaa mennä katsomaan järkyimmät raskausmaha kuvat pino niin siellä syy :ashamed: [/quote]
mulla on just saman näköinen maha.kolme lasta on köllötellyt siellä ja kahden viimeisen raskausmaha kuvia kun katsoo,niin en yhtään ihmettele miksi on venynyt.ja vielä venytän yhden kerran.
minulla ei oo kiinteä iho ollut koskaan.jotenkin olen sellainen löysänahkainen.
hm, no ei mun oikeetaan oo mikään pakko, en mä mitään nakukuvia nimelläni laita. Kaikkien nähtäväksi.Alkuperäinen kirjoittaja ..:Sitähän sinä toivot, että pääset jokaista upeaa paikkaasi esittelemään sen varjollaAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:pyllykuvakeskustelu puuttuu. Ehkä huomenna voisi aloittaa sellaisen... :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:Alkuperäinen kirjoittaja Nasu:Olisipa mukava nähdä niiden masuja, joille on tehty sektio. Omaani en tohdi laittaa. Miten teillä muilla sektioäideillä on vatsat palautuneet?
Tässä kuva kahden sektion jälkeen. viimeisimmästä tasan 5kk :snotty: kehtasin, vaikka ruma on.. ja älä ihmettele miksi on tuollainen. Passaa mennä katsomaan järkyimmät raskausmaha kuvat pino niin siellä syy :ashamed: [/quote]
mulla on just saman näköinen maha.kolme lasta on köllötellyt siellä ja kahden viimeisen raskausmaha kuvia kun katsoo,niin en yhtään ihmettele miksi on venynyt.ja vielä venytän yhden kerran.
minulla ei oo kiinteä iho ollut koskaan.jotenkin olen sellainen löysänahkainen.[/quote]
no sehän meni kummallisesti hö
Täällä samanlainen!Alkuperäinen kirjoittaja Sipa:Tässä läskiä lotinaa.Synnytyksestä 5kk aikaa.tällaisiakin mahoja on olemassa
http://www.aijaa.com/v.php?i=3082704.jpg