No kysytääs näin: kuinka monella on tällainen mies?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "onnellinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="onnellinen";24061511]Harvinaisen ihanan miehen olen löytänyt :D Rupesin tossa miettimään, kun luin tota yhtä keskustelua:

Ei juo, siivoaa, ei jätä mitään puolitiehen (remontit sun muut), osaa siis rempata ja laittaa, hyvä sängyssä (minä AINA ensin), ei katsele muita naisia (mun puolesta saisi :D), loistava isä, jos mennään juhliinkin niin minä saan seurustella ja mies hoitaa lapset, herää aina vkonloppuisin lasten kanssa ja minä saan nukkua, pitää huolta ulkonäöstään, on erittäin tarkka rahan suhteen, laittaa aina minun ja lasten tarpeet omiensa edelle, KUUNTELE MINUA (siis ihan oikeasti), tukee ja rakastaa :)

Voi näitä plussapuolia ois yks miljoona :) Ja minä saan käydä missä haluan miten haluan, kun mies kuitenkin viihtyy kotona eikä tule ikinä riitaa menemisistä :D[/QUOTE]

En pidä tuollaisista tohveleista itse. Miehessä pitää olla jotain sellaista kiehtovaa "paha poika" piirrettä, ei saa olla liian kiltti. Olen itse aika voimakastahtoinen, rempseä ja vahva luonteinen nainen, miehen pitää olla vähintään samalla tasolla.

Vaikka mies siivoaa, käy töissä, hoitaa lapset ja onkin hyvä sängyssä, eikä hakkaa, jotain rosojakin pitää olla hänessä. Ja mua ihan pelottaa kun oma aviomies on muuttumassa tällaiseksi liian kiltiksi.

Miulla on myös ihana mies,ei ehkä samalla tavalla kuin ap:n mies,mutta ihana,hellä ja rakastava.
Tekee kotitöitä ja ruokaa,kuuntelee ja kannustaa,tukee.Joskus ottaa olutta kotona tai ystävän luona,kohtuudella,tulee aina kotiin tai on mielummin kotona.Ei häviä ryyppyreisuille.Lapsia ei viellä ole,mutta jos olisi,mies olisi hyvä isä.On sängyssä hyvä,minun nautinto on tärkeää ja on kokeilunhaluinen.Yllättää minut joskus ihanilla asioilla arjessa ja juhlissa.
Ei petä,eikä kuolaa muita naisia.Saan tässä parisuhteessa kaiken mitä tarvitsen,henkisesti ja fyysisesti.Luotettava mies kaikin puolin.Saa aina nauramaan ja hymyilemään. :)

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="vieras";24061913]No enhän mä ole missään sanonut ettenkö enää erota kuka on hyvännäköinen ja kuka ei. Kuten sanoin,niin silmät kiinni ei voi kulkea,mutta en mä katsomalla katso. Tai siis että ei ne herätä mussa minkäänlaisia tunteita. Vähän sama kuin jos kulkisin jossain ostoskeskuksessa ja aivot rekisteröis että punainen paita,sininen paita,vihreä paita,tummat hiukset,vaaleat hiukset,punaset hiukset..ei siis mitään että WAU,onpa tossa penkillä hyvänäkönen mies.[/QUOTE]

No ilmeisesti et erota jos ne on sulle sama kuin punainen paita/ sininen paita / vihreä paita. Kyllä mä erotan ja pistän merkille ihan selvästi että Wau, hyvännäköinen mies.

Mutta vaikka sä et tuntisi mitään niin ei se tarkoita että kaikki muut hävittää libidonsa avioon astuessaan :D Samalla tapaa mä herkut bongaan kuin ennen miestäkin, nyt vaan mulla ei ole niiden suhteen mitään käyttöä.

• Tykkää
Reactions: Kurmeli
[QUOTE="Ninni";24061984]No ilmeisesti et erota jos ne on sulle sama kuin punainen paita/ sininen paita / vihreä paita. Kyllä mä erotan ja pistän merkille ihan selvästi että Wau, hyvännäköinen mies.

Mutta vaikka sä et tuntisi mitään niin ei se tarkoita että kaikki muut hävittää libidonsa avioon astuessaan :D Samalla tapaa mä herkut bongaan kuin ennen miestäkin, nyt vaan mulla ei ole niiden suhteen mitään käyttöä.[/QUOTE]

Kyllä mulla libidoa löytyy,mutta en vain ole kiinnostunut muista miehistä. Ei sinunkaan tarvitse kuvitella,että vaikka sä parisuhteessa bongailet herkkuja,että kaikki tekisivät niin.

[QUOTE="vieras";24062006]Kyllä mulla libidoa löytyy,mutta en vain ole kiinnostunut muista miehistä. Ei sinunkaan tarvitse kuvitella,että vaikka sä parisuhteessa bongailet herkkuja,että kaikki tekisivät niin.[/QUOTE]

Mähän en ole sellaista kuvitellut, vaan sinä täällä ääneen ihmettelet ja kysyt että miten joku muka voi parisuhteessa olla kiinnostunut mitenkään edes huomaamaan muita kuin oman kumppanin. ?

Jokaisella meillä on parisuhteemme tai sinkkuutemme. Toiset tykkää ja toiset ei niinkään, mitä väliä sillä on mitä toisilla on? Pitäisikö minun olla kateellinen siitä, että miehesi remppaa kun omani ei osaa mutta minä osaan?

Jokainen meistä rakastuu puolisoon, oli hänen ominaisuutensa mitä tahansa mutta kukaan ei ole täydellinen. Ja mikäli viereltä löytyy täydellisyyttä hipova, niin kyllä silloin kehut tulisi kertoa suoraan miehelle, eikä suinkaan tulla tänne pistämään kisaa pystyy kenellä on parhain mies.

Minun mieheni on paras, MINULLE ja sinun miehesi on paras SINULLE. Minun ei tarvitse lukea korvat punoittaen, että vitsi pakko kai se on erota kun toi otti jussinakin peräti 4 kaljaa kun sun miehesi ei juo ollenkaan :D

Nää on taas näitä, "kattokaa kun meillä on hieno mersu ja kivitalo ja mieskin on tossun alla, kaikki kiiltää, lälläslää" eikä ollenkaan mietitä, että kaikki ihmiset eivät vaan yksinkertaisesti arvosta samoja asioita ;)

Sinä voit huudella vaikka tuhannella palstalla kuinka hienoa on, kun miehesi tekee puolestasi kaiken mutta minä sitä vastoin menen mieheni viereen kertomaan kuinka häntä rakastan ja arvostan, vain siksi, koska hän on olemassa... ei siksi, että hän on sen ansainnut ;)

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Kais
[QUOTE="Ninni";24062049]Mähän en ole sellaista kuvitellut, vaan sinä täällä ääneen ihmettelet ja kysyt että miten joku muka voi parisuhteessa olla kiinnostunut mitenkään edes huomaamaan muita kuin oman kumppanin. ?[/QUOTE]

Ei,vaan kysyin että miksi täytyy ihan katselemalla katsella. Edelleen,kolmannen kerran sanottuna,kun silmät kiinni ei voi kulkea niin tottakai näkee ne ihmiset ympärillään,mutta sitä mä en tajua että niitä pitää erikseen bongailla ja siitä saa jotain väristyksiä.

[QUOTE="vieras";24062167]Ei,vaan kysyin että miksi täytyy ihan katselemalla katsella. Edelleen,kolmannen kerran sanottuna,kun silmät kiinni ei voi kulkea niin tottakai näkee ne ihmiset ympärillään,mutta sitä mä en tajua että niitä pitää erikseen bongailla ja siitä saa jotain väristyksiä.[/QUOTE]

Mitä ihmeen erikseen bongailua se on, jos kaupungilla vastaan tulee komeita miehiä ja katse niihin kiinnittyy. Sitten voisi puhua erikseen bongailusta, jos varta vasten lähtisi johinkin puiston penkille istumaan ja tuijottamaan ohi kulkevia miehiä. :D En usko, että monikaan varattu tekee näin.

[QUOTE="vieras";24062167]Ei,vaan kysyin että miksi täytyy ihan katselemalla katsella. Edelleen,kolmannen kerran sanottuna,kun silmät kiinni ei voi kulkea niin tottakai näkee ne ihmiset ympärillään,mutta sitä mä en tajua että niitä pitää erikseen bongailla ja siitä saa jotain väristyksiä.[/QUOTE]

Ja mä kerroin miksi. Koska mä olen ihan sama ihminen kuin ennen miestäkin. Eikä ihmisiä mitenkään erikseen tarvii bongailla, niitä kun kävelee vastaan kun menet kotiovesta ulos.

Ai meneekö sun tutut sitten ihan erikseen varta vasten lenkille katsomaan muita arviointitaulukon kanssa ja värisee? sori, sitten puhutaan varmaan eri asiasta. Ehkä niillä on huono suhde ja ne etsii jotain muuta?

Mitä ihmeen erikseen bongailua se on, jos kaupungilla vastaan tulee komeita miehiä ja katse niihin kiinnittyy. Sitten voisi puhua erikseen bongailusta, jos varta vasten lähtisi johinkin puiston penkille istumaan ja tuijottamaan ohi kulkevia miehiä. :D En usko, että monikaan varattu tekee näin.

No tuo mun vastaus oli tarkoitettu tuolle,joka sanoi ajattelevansa komean miehen nähdessään että wau mikä mies,mut just nyt sille ei ole käyttöä. Mut me ollaan erilaisia :) Ei mun katse kiinnity,ainakaan niin paljoa että pää kääntyy tai että muistaisin koko miestä enää sen jälkeen kun se on kävellyt ohi. Jos et halua edes tajuta mitä tarkoitan,niin älä viitsi vääntää.

[QUOTE="Ninni";24062216]Ja mä kerroin miksi. Koska mä olen ihan sama ihminen kuin ennen miestäkin. Eikä ihmisiä mitenkään erikseen tarvii bongailla, niitä kun kävelee vastaan kun menet kotiovesta ulos.

Ai meneekö sun tutut sitten ihan erikseen varta vasten lenkille katsomaan muita arviointitaulukon kanssa ja värisee? sori, sitten puhutaan varmaan eri asiasta. Ehkä niillä on huono suhde ja ne etsii jotain muuta?[/QUOTE]

Neljännen kerran,tottakai tajuan sen että silmät kiinni ei voi kävellä ja että ihmisiä tulee vastaan kun poistuu kotoaan. Montako kertaa se pitää sulle sanoa?! Mä puhun nyt siitä,että TARKOITUKSELLA KIINNITTÄÄ HUOMIONSA VASTAKKAISEEN SUKUPUOLEEN JA KATSELEE SILLÄ SILMÄLLÄ ja saa ehkä jotain kiksejä siitä. Jälkeenpäin kertoo kavereilleen miten näki kaupungilla hyvännäköisen miehen tms. Eli jos et toimi kuten kuvailin,niin vittuako jankutat,en edes siinä tapauksessa puhu susta.

[QUOTE="vieras";24062218]No tuo mun vastaus oli tarkoitettu tuolle,joka sanoi ajattelevansa komean miehen nähdessään että wau mikä mies,mut just nyt sille ei ole käyttöä. Mut me ollaan erilaisia :) Ei mun katse kiinnity,ainakaan niin paljoa että pää kääntyy tai että muistaisin koko miestä enää sen jälkeen kun se on kävellyt ohi. Jos et halua edes tajuta mitä tarkoitan,niin älä viitsi vääntää.[/QUOTE]

No enkös mä sanonut ihan samaa että unohtuu yhtä nopeaa kuin on vastaan kävellytkin? :D Väännät itse ihan turhasta, kun ilmeisesti itse kumminkin katsot ihan samalla tapaa kuin muutkin vaikka koitat selitellä että sun katsees on jotenkin erilainen

[QUOTE="Ninni";24062255]No enkös mä sanonut ihan samaa että unohtuu yhtä nopeaa kuin on vastaan kävellytkin? :D Väännät itse ihan turhasta, kun ilmeisesti itse kumminkin katsot ihan samalla tapaa kuin muutkin vaikka koitat selitellä että sun katsees on jotenkin erilainen[/QUOTE]

Voi luoja. Lue se mun teksti ennen kuin jatkat enää yhtään enempää. Mä sanoin että MUA ei kiinnosta ja että mä rekisteröin ihmisten ulkonäön ihan samalla tavalla kuin vaikka jonkun paidan värin. No siitä tuli kommentti että olen kadottanut libidoni tai en edes huomaa muita ihmisiä kuin oman puolisoni. Mikä ihmeen tarve on vääristellä kokoajan? Mä nimenomaan ihmettelin niitä,jotka tarkoituksella katselevat muita. Katsoa ja katsella on eri asia. Ja ei,en edelleenkään ajattele että WAUTSI WAU mikä mies! Kun en tunne siihen tarvetta. Ei se vaan tuu multa luonnostaan. Sulle ilmeisesti tulee ja siinä asiassa me ollaan erilaisia.

[QUOTE="vieras";24062234]Neljännen kerran,tottakai tajuan sen että silmät kiinni ei voi kävellä ja että ihmisiä tulee vastaan kun poistuu kotoaan. Montako kertaa se pitää sulle sanoa?! Mä puhun nyt siitä,että TARKOITUKSELLA KIINNITTÄÄ HUOMIONSA VASTAKKAISEEN SUKUPUOLEEN JA KATSELEE SILLÄ SILMÄLLÄ ja saa ehkä jotain kiksejä siitä. Jälkeenpäin kertoo kavereilleen miten näki kaupungilla hyvännäköisen miehen tms. Eli jos et toimi kuten kuvailin,niin vittuako jankutat,en edes siinä tapauksessa puhu susta.[/QUOTE]

Joo, et sä kyllä puhunut mitään jälkeenpäin kavereille kertomisista. :) sä et taida vaan ymmärtää että ei noilla sun puheilla ole paljon eroa, vaikka kovin koitat vääntää.

Jos mua vastaan kävelee hyvännäköinen mies, niin luonnollisesti sekä tarkoituksella kiinnitän huomioni häneen ja katselen. Ja mitä kiksejä siitä nyt voi saada, tulla hyvälle tuulelle? Ja sitten juttu unohtuu jo kun jatkan matkaa.

Sua vastaan kävelee hyvännäköinen mies, tarkoituksella käännät katseen muualle ja juttu unohtuu. Ehkä teidän suhde ei kestä sitä että kumppani voi nähdä jonkun muunkin hyvännäköisenä kuin vain oman kumppanin, ja sitä hetken kiinnostusta pitää sitten peitellä ja vältellä jos joku hyvännäköinen vastaan kävelee.

Mä en oo ikinä ymmärtänyt että miks parisuhteessa pitäisi katsella muita? Mä ymmärsin ton niin että nimenomaan KATSELLA,siis ei niin että näkee kaupassa ihmisen ja katsoo sitä,vaan että istuu vaikka terassilla ja tuijottaa ja pisteyttää mielessään jokaisen naisen pyllyn.

Ei mulla ainakaan oo mitään halua tai tarvetta katsella muita miehiä "sillä silmällä". Ihmisiä tulee vastaan ja mitä sitten,ei oikein silmät kiinnikään voi kulkea Mutta emmä oo koskaan kääntynyt jonkun miehen perään katsomaan että wau mikä adonis,onpa upee kroppa,lääh,tuota kun sais. Tää ei vaan aukee mulle =)

Tässä on tää alkuperäinen viesti. Ja sä vastasit että "koska se on hauskaa ja tulee luonnostaan?"

Jos sä et tunnista tästä itseäs,niin miksi vaivaudut vääntämään koko asiasta? Ethän sä käsittääkseni tarkoituksella kuolaa muita miehiä ja hekumoi sillä jälkeenpäin? eli tää ei koske sua.

[QUOTE="vieras";24062286]Voi luoja. Lue se mun teksti ennen kuin jatkat enää yhtään enempää. Mä sanoin että MUA ei kiinnosta ja että mä rekisteröin ihmisten ulkonäön ihan samalla tavalla kuin vaikka jonkun paidan värin. No siitä tuli kommentti että olen kadottanut libidoni tai en edes huomaa muita ihmisiä kuin oman puolisoni. Mikä ihmeen tarve on vääristellä kokoajan? Mä nimenomaan ihmettelin niitä,jotka tarkoituksella katselevat muita. Katsoa ja katsella on eri asia. Ja ei,en edelleenkään ajattele että WAUTSI WAU mikä mies! Kun en tunne siihen tarvetta. Ei se vaan tuu multa luonnostaan. Sulle ilmeisesti tulee ja siinä asiassa me ollaan erilaisia.[/QUOTE]

Katsoa ja katsella on eri asia? :D Selvä.

[QUOTE="Ninni";24062289]Joo, et sä kyllä puhunut mitään jälkeenpäin kavereille kertomisista. :) sä et taida vaan ymmärtää että ei noilla sun puheilla ole paljon eroa, vaikka kovin koitat vääntää.

Jos mua vastaan kävelee hyvännäköinen mies, niin luonnollisesti sekä tarkoituksella kiinnitän huomioni häneen ja katselen. Ja mitä kiksejä siitä nyt voi saada, tulla hyvälle tuulelle? Ja sitten juttu unohtuu jo kun jatkan matkaa.

Sua vastaan kävelee hyvännäköinen mies, tarkoituksella käännät katseen muualle ja juttu unohtuu. Ehkä teidän suhde ei kestä sitä että kumppani voi nähdä jonkun muunkin hyvännäköisenä kuin vain oman kumppanin, ja sitä hetken kiinnostusta pitää sitten peitellä ja vältellä jos joku hyvännäköinen vastaan kävelee.[/QUOTE]

Missä sanoin että pitää peitellä tai vältellä tai että käännän katseeni pois? Opettele lukemaan. Mielestäni olen aika monta kertaa sanonut että mua ei vaan kiinnosta. Kiva että sä keksit jutun täytettä omasta päästäsi. Keskittyisit ennemmin siihen mitä oikeasti olen kirjoittanut. Ja miksi ihmeessä sä tartuit tähän aiheeseen,kun et kuulu niihin ihmisiin joiden käytöstä ihmettelin?

[QUOTE="Ninni";24062311]Katsoa ja katsella on eri asia? :D Selvä.[/QUOTE]

On. Kuten myös kuulla ja kuunnella. Nää asiat opetetaan yläasteella. Jos katsot maalausta ohikulkiessa,ei se ole sama asia kuin jos pysähtyisit katselemaan sitä.

[QUOTE="vieras";24062298]Mä en oo ikinä ymmärtänyt että miks parisuhteessa pitäisi katsella muita? Mä ymmärsin ton niin että nimenomaan KATSELLA,siis ei niin että näkee kaupassa ihmisen ja katsoo sitä,vaan että istuu vaikka terassilla ja tuijottaa ja pisteyttää mielessään jokaisen naisen pyllyn.

Ei mulla ainakaan oo mitään halua tai tarvetta katsella muita miehiä "sillä silmällä". Ihmisiä tulee vastaan ja mitä sitten,ei oikein silmät kiinnikään voi kulkea Mutta emmä oo koskaan kääntynyt jonkun miehen perään katsomaan että wau mikä adonis,onpa upee kroppa,lääh,tuota kun sais. Tää ei vaan aukee mulle =)

Tässä on tää alkuperäinen viesti. Ja sä vastasit että "koska se on hauskaa ja tulee luonnostaan?"

Jos sä et tunnista tästä itseäs,niin miksi vaivaudut vääntämään koko asiasta? Ethän sä käsittääkseni tarkoituksella kuolaa muita miehiä ja hekumoi sillä jälkeenpäin? eli tää ei koske sua.[/QUOTE]

No mä katson ja katselen. En ehkä istu terassilla, voin olla vaikka kaupassa hoitamassa asioita ja vastaan tulee hyvännäköinen mies ja voin sitten katsella häntä vähän aikaa siinä ostosten lomassa. Mutta on kyllä nyt niin pilkun vääntöä kuin olla ja voi.

[QUOTE="vieras";24062312]Missä sanoin että pitää peitellä tai vältellä tai että käännän katseeni pois? Opettele lukemaan. Mielestäni olen aika monta kertaa sanonut että mua ei vaan kiinnosta. Kiva että sä keksit jutun täytettä omasta päästäsi. Keskittyisit ennemmin siihen mitä oikeasti olen kirjoittanut. Ja miksi ihmeessä sä tartuit tähän aiheeseen,kun et kuulu niihin ihmisiin joiden käytöstä ihmettelin?[/QUOTE]

En vaan kerta kaikkiaan tajua mitä haet takaa tuolla väännöllä. Siis jos mä näen hyvännäköisen miehen niin voin häntä ihan katsella, pysähtymättä. Ilman että mä olen tullut sinne kauppaan metsästämään katsottavaa :D Tartuin, koska katson ja katselen kuule, ihan häpeämättä.

[QUOTE="Ninni";24062361]En vaan kerta kaikkiaan tajua mitä haet takaa tuolla väännöllä. Siis jos mä näen hyvännäköisen miehen niin voin häntä ihan katsella, pysähtymättä. Ilman että mä olen tullut sinne kauppaan metsästämään katsottavaa :D Tartuin, koska katson ja katselen kuule, ihan häpeämättä.[/QUOTE]

No tee sä niin. Ja tällä väännöllä en hae takaa enää yhtään mitään,koska en ymmärrä miksi otit tämän henkilökohtaisesti alunperinkään. Enhän edelleenkään tarkoittanut tuota mitä sinä teet. Mutta joo :D Tämmöstä tänään :laugh:

[QUOTE="vieras";24062425]No tee sä niin. Ja tällä väännöllä en hae takaa enää yhtään mitään,koska en ymmärrä miksi otit tämän henkilökohtaisesti alunperinkään. Enhän edelleenkään tarkoittanut tuota mitä sinä teet. Mutta joo :D Tämmöstä tänään :laugh:[/QUOTE]

Joo aivan , multa puuttu se pistetaulukko :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

[QUOTE="vieras";24062286]Voi luoja. Lue se mun teksti ennen kuin jatkat enää yhtään enempää. Mä sanoin että MUA ei kiinnosta ja että mä rekisteröin ihmisten ulkonäön ihan samalla tavalla kuin vaikka jonkun paidan värin. No siitä tuli kommentti että olen kadottanut libidoni tai en edes huomaa muita ihmisiä kuin oman puolisoni. Mikä ihmeen tarve on vääristellä kokoajan? Mä nimenomaan ihmettelin niitä,jotka tarkoituksella katselevat muita. Katsoa ja katsella on eri asia. Ja ei,en edelleenkään ajattele että WAUTSI WAU mikä mies! Kun en tunne siihen tarvetta. Ei se vaan tuu multa luonnostaan. Sulle ilmeisesti tulee ja siinä asiassa me ollaan erilaisia.[/QUOTE]

mä ymmärrän hyvin mitä tarkoitat, sillä olen itse samanlainen. Saatan ohimennen noteraata, että ompa tuolla vaikka hyvännäköiset vaatteet päällä tai kivan näköinen muutenkin, mutta samalla tunteella kun vaikkapa kun kaupassa katson että olispa tuossa kivan näköinen matto tai lamppu :D On se vaan tuo oma mies niin ihana ja ainutlaatuinen, ettei vaan kiinnosta kukaan muu :)

Yhteistyössä