V
"vieras"
Vieras
[QUOTE="onnellinen";24061511]Harvinaisen ihanan miehen olen löytänyt
Rupesin tossa miettimään, kun luin tota yhtä keskustelua:
Ei juo, siivoaa, ei jätä mitään puolitiehen (remontit sun muut), osaa siis rempata ja laittaa, hyvä sängyssä (minä AINA ensin), ei katsele muita naisia (mun puolesta saisi
), loistava isä, jos mennään juhliinkin niin minä saan seurustella ja mies hoitaa lapset, herää aina vkonloppuisin lasten kanssa ja minä saan nukkua, pitää huolta ulkonäöstään, on erittäin tarkka rahan suhteen, laittaa aina minun ja lasten tarpeet omiensa edelle, KUUNTELE MINUA (siis ihan oikeasti), tukee ja rakastaa 
Voi näitä plussapuolia ois yks miljoona
Ja minä saan käydä missä haluan miten haluan, kun mies kuitenkin viihtyy kotona eikä tule ikinä riitaa menemisistä
[/QUOTE]
En pidä tuollaisista tohveleista itse. Miehessä pitää olla jotain sellaista kiehtovaa "paha poika" piirrettä, ei saa olla liian kiltti. Olen itse aika voimakastahtoinen, rempseä ja vahva luonteinen nainen, miehen pitää olla vähintään samalla tasolla.
Vaikka mies siivoaa, käy töissä, hoitaa lapset ja onkin hyvä sängyssä, eikä hakkaa, jotain rosojakin pitää olla hänessä. Ja mua ihan pelottaa kun oma aviomies on muuttumassa tällaiseksi liian kiltiksi.
Ei juo, siivoaa, ei jätä mitään puolitiehen (remontit sun muut), osaa siis rempata ja laittaa, hyvä sängyssä (minä AINA ensin), ei katsele muita naisia (mun puolesta saisi
Voi näitä plussapuolia ois yks miljoona
En pidä tuollaisista tohveleista itse. Miehessä pitää olla jotain sellaista kiehtovaa "paha poika" piirrettä, ei saa olla liian kiltti. Olen itse aika voimakastahtoinen, rempseä ja vahva luonteinen nainen, miehen pitää olla vähintään samalla tasolla.
Vaikka mies siivoaa, käy töissä, hoitaa lapset ja onkin hyvä sängyssä, eikä hakkaa, jotain rosojakin pitää olla hänessä. Ja mua ihan pelottaa kun oma aviomies on muuttumassa tällaiseksi liian kiltiksi.