no jopas tuli paska mieli

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tarja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sehän yritti piristää! Jos haluat määritellä välittämistavan itse niin lähetä viesti: "Lähetä mulle tällainen viesti:xxx xxxxx xxxxxx xxxxx"

Mulle musiikki on rakasta, joten jos mies käskisi sitä kuunnella, välittäminen tulisi ymmärretyksi.

[QUOTE="vieras";23479021]Sehän yritti piristää! Jos haluat määritellä välittämistavan itse niin lähetä viesti: "Lähetä mulle tällainen viesti:xxx xxxxx xxxxxx xxxxx"

Mulle musiikki on rakasta, joten jos mies käskisi sitä kuunnella, välittäminen tulisi ymmärretyksi.[/QUOTE]

outo tapa silti... ja pakkohan sitä on käskettää kun se ei tajua osoittaa mitään ihan itse oma aloitteisesti...ja kaikenlisäks kun se käski kuunnella yhtä tiettyä kappaletta ja se tietää kyllä että inhoan sitä biisiä yli kaiken...

[QUOTE="tarja";23479045]outo tapa silti... ja pakkohan sitä on käskettää kun se ei tajua osoittaa mitään ihan itse oma aloitteisesti...ja kaikenlisäks kun se käski kuunnella yhtä tiettyä kappaletta ja se tietää kyllä että inhoan sitä biisiä yli kaiken...[/QUOTE]

Miehet on joskus tosi kankeita välittämisen ilmaisussa. Voisko siinä inhoamassasi biisissä olla jotenkin hempeät/piristävät/koomiset tms sanat, joiden avulla mies kuvitteli tekevänsä hyvää työtä lohduttamisessa? Onks se biisi yksi miehen suosikeista, jolloin voisi kuvitella, että hän haluaa ilmaista välittämistä jakamalla sun kanssa jotakin itselleen tärkeää? Se, ettet pidä kappaleesta saattaa olla miehelle sivuseikka ja pointtina se, että tää on mulle tärkeä biisi -> sä olet mulle tärkeä -> kuuntele mun tärkee biisi -> tajua, että oot tärkeä...

Enhän mä miesten aivoituksista loppupeleissä mitään tajua, kunhan nyt yritän etsiä niitä hopeareunuksia. :laugh:

Ja jos mies meni vähän vikaan piristysyrityksessä niin ole hyvä, multa saat kukkapuskan :flower: ja sydämen :heart: ja hymyn :) !

[QUOTE="tarja";23478973]musta tuntuu että pitää mua itsestäänselvyytenä. tänäänkin laitoin viestiä miehelle(on työreissussa) että "muistuta minua kuinka paljon pidätkään minusta niin tämä huono päiväni muuttuu heti paremmaksi". vastaus oli "kuuntele musiikkia niin piristyt". tuohan nyt oli melkein sama kun olisi sanonut en pidä sinusta.....[/QUOTE]

No joo, romantiikka ei ole kaikkien miesten vahvin laji, ymmärrän kyllä että petyit kun olisit toivonut toisenlaista vastausta.
Pidemmässä suhteessa taitaa usein käydä niin, ettei enää muista/jaksa piristää toista niin usein kuin pitäisi, kai sitä jotenkin kuvittelee että jo se riittää osoitukseksi tunteiden syvyydestä että on pysynyt yhdessä.

Yhteistyössä