Mä vihaan juoruajia!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja sun "perskärpänen":
En mainakaan oo kuullu susta mitään juoruja?! Pitää vissiin tehdä soittokierros ja kysellä... :D

Ja tässä toinen ihmistyyppi mitä en pahemmin siedä. Kirjoitellaan täällä ja sanotaan tuntevansa, mutta ei ole sen verran munaa, että voisi paljastaa itsensä. Otan osaa.

Ja jos olet mun perskärpänen, niin taidat olla niitä vittuilijoita jotka kaatavat paskaa niskaan mennen tullen.

Mä en ole ilkeä, enkä vittuile sulle!! :(

No toivottavasti et. Se on sitten mun perskyrpänen joka niin tekee :whistle:

Oikeesti en oo!
Pitääkö mun raottaa kaappini ovea ja kertoa et mun etunimi on Miia... :D :D

Oikeesti en oo!

Niin tarkootin, että se ilkeilijä on perskyrpänen. Vaikka mä kirjoittaisin säästä niin saan häneltä paskaa niskaan.

Pelkän etunimen perusteella en kyllä osaa arvata kuka oot, en kovin montaa Miia tiedä.

Oikeesti en oo!

Niin tarkootin, että se ilkeilijä on perskyrpänen. Vaikka mä kirjoittaisin säästä niin saan häneltä paskaa niskaan.

Pelkän etunimen perusteella en kyllä osaa arvata kuka oot, en kovin montaa Miia tiedä.

No sitähän sun on helppo arvata kuka mä oon... Kyllä sä mut tiedät...

Oikeesti en oo!

No nyt ei tuu kuin kaks Miia mieleen. Toinen oli mun kans yläasteella samalla luokalla ja toinen on mua vuotta vanhempi.

Alkuperäinen kirjoittaja weballergy:
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:
Jea. Kuin mun näppikseltä.

Ja mies just puhui, kun on naisvaltaisella alalla, että monesti se ainoa mies siellä työpaikassa jää juuri ulkopuoliseksi tämän vuoksi. Siis kun ei lähde mukaan eukkojen juorukerhoon. :/

Ei voi tietenkään yleistää, mutta näin meillä töissä menee :| . Ne juoruringit on aivan järkyttäviä ja jos et kuuntele riemulla ja ole joojoo asenteella sut pullautetaan heti pois porukasta. Mut ei se enää mua vaivaa, aiemmin vaivasi enemmänkin. Mie oon töissä siellä, teen työni hyvin ja viisveisaan juorulehmistä.

Oikeesti en oo!

No nyt ei tuu kuin kaks Miia mieleen. Toinen oli mun kans yläasteella samalla luokalla ja toinen on mua vuotta vanhempi.

Höh! En oo kumpikaan noista... Mä olin varma et heti tiedät mut... Heh, heh... Ööö mun sukunimi alkaa nykyään M-kirjaimella, ennen alkoi K:lla, tosin tuolla sukunimellä mut "tunnetaan" (lue: juorutaan) vielä parmmin. Mä oon TOSI lihava... Nyt sun on pakko tietää :D :D

Höh! En oo kumpikaan noista... Mä olin varma et heti tiedät mut... Heh, heh... Ööö mun sukunimi alkaa nykyään M-kirjaimella, ennen alkoi K:lla, tosin tuolla sukunimellä mut "tunnetaan" (lue: juorutaan) vielä parmmin. Mä oon TOSI lihava... Nyt sun on pakko tietää :D :D

Ai niin, kuinka mä saatoin sut unohtaa! No sä et ole koskaa ollu mulle ilkeä vaan ystävällinen! =) :D

Nyt pitää mennä! :wave:

Ai niin, kuinka mä saatoin sut unohtaa! No sä et ole koskaa ollu mulle ilkeä vaan ystävällinen! =) :D

Nyt pitää mennä! :wave:

No sitähän minäkin! Enkä mä täällä kovin usein ole, siitä pitää huolen tuo 1v3kk :)

mä vihaan ihmisiä jotka kuvittelevat koko ajan että niistä juorutaan....meillä päin ei saisi lasten kanssa olla edes pihalla kun heti aletaan huutelemaan että siellä kytätään ja vaan juorutaan....

Alkuperäinen kirjoittaja .......:
mä vihaan ihmisiä jotka kuvittelevat koko ajan että niistä juorutaan....meillä päin ei saisi lasten kanssa olla edes pihalla kun heti aletaan huutelemaan että siellä kytätään ja vaan juorutaan....

Mä en kuvittele vaan mulle on luotettavat ihmiset kertoneet mitä paskaa ovat kuulleet. Onneksi oikeat ystävät eivät noita juttuja usko.

Alkuperäinen kirjoittaja no:
Ei kannata tuhlata itseään tuollaiseen! Musta on aina puhuttu ja varmaan tullaan aina puhumaan, mut en jaksa vaivata päätäni!! MINÄ tiedän kuinka asiat oikeasti on ja se riittää!!

Tällaisesta minullakin kokemusta.Tiedän,että ketuttaa kun tuntuu että maailman kaikki muut ihmiset luulevat tietävänsä omat asiasi paremmin kuin sinä itse!!!Älä välitä,elä vaan omaa elämääsi! =)

Tuollainen on ärsyttävää.... :kieh: :hug:

Täällä joku sanoi, että naiset juoruaa, mutta kyllä ne miehetkin osaa saman jalon taidon ihan yhtä hyvin kuin naisetkin! Kyllä se juoruilu on ihan kiinni ihmisluonteesta ja siitä kuinka tylsää omaelämä on... ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Tuollainen on ärsyttävää.... :kieh: :hug:

Täällä joku sanoi, että naiset juoruaa, mutta kyllä ne miehetkin osaa saman jalon taidon ihan yhtä hyvin kuin naisetkin! Kyllä se juoruilu on ihan kiinni ihmisluonteesta ja siitä kuinka tylsää omaelämä on... ;)

Peesi !

Miehen pomo on yksi pahimmista! Työpaikalla puhuu paskaa alaisistaan, ennen kuin ne ovat edes huoneesta poistuneet. Tietää kaikkien elämän paremmin kuin omansa....

Alkuperäinen kirjoittaja hyvävitsi:
blaa, blaa ja meillä jotka istumme täällä kaksplussassa on oikeesti elämää, vai!? heheheh

Kyllä mulla ainakin on oma elämä eikä mun tarvitse levitellä paskajuttuja toisista ympäri kyliä.

Mun anoppi in yks s.atanan juoruakka. Hankkis p.rkele oman elämän. Siinä on niin katkera ihminen , ei sitä tietenkään itte myönnä tai tuo tietoisesti julki. Oon vaan huomannu kun toisista pitää aina puhua "pahaa". Ikinään en oo kuullu mitään positiivista sanottavaa, muusta kuin hänen yhdestä lapsenlapsestaan ja omasta pojastaan. Esittää kyllä niin ilosta, mutta todellisuus on sitten jotain muuta.

Uusimmat

Yhteistyössä