On taas niin paska mieli joittenkin v*tun p*skojen takia joilla ei ilmeisesti ole omaa elämää, kun pitää toisista jauhaa paskaa kylällä. Itse ovat totaalisia luusereita joilla ei ole varaa sanoa mitään! |O :headwall: :kieh:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:niitä olis kiva ammuskella , mut saa saman tuomion kun ihmisestä :/
Alkuperäinen kirjoittaja sun "perskärpänen":En mainakaan oo kuullu susta mitään juoruja?! Pitää vissiin tehdä soittokierros ja kysellä...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:niitä olis kiva ammuskella , mut saa saman tuomion kun ihmisestä :/
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja sun "perskärpänen":En mainakaan oo kuullu susta mitään juoruja?! Pitää vissiin tehdä soittokierros ja kysellä...![]()
Ja tässä toinen ihmistyyppi mitä en pahemmin siedä. Kirjoitellaan täällä ja sanotaan tuntevansa, mutta ei ole sen verran munaa, että voisi paljastaa itsensä. Otan osaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja sun "perskärpänen":En mainakaan oo kuullu susta mitään juoruja?! Pitää vissiin tehdä soittokierros ja kysellä...![]()
Ja tässä toinen ihmistyyppi mitä en pahemmin siedä. Kirjoitellaan täällä ja sanotaan tuntevansa, mutta ei ole sen verran munaa, että voisi paljastaa itsensä. Otan osaa.
Ja jos olet mun perskärpänen, niin taidat olla niitä vittuilijoita jotka kaatavat paskaa niskaan mennen tullen.
Alkuperäinen kirjoittaja sama:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja sun "perskärpänen":En mainakaan oo kuullu susta mitään juoruja?! Pitää vissiin tehdä soittokierros ja kysellä...![]()
Ja jos olet mun perskärpänen, niin taidat olla niitä vittuilijoita jotka kaatavat paskaa niskaan mennen tullen.
Mä en ole ilkeä, enkä vittuile sulle!!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:Juoruilut on pahimmillaan työpaikoilla, naisvaltaisilla etenkin. Minusta ei ole mun korviin asti tullut mitään pahempia juoruja työn ulkopuolelta. Eniten mulla ärsyttää työpaikkajuoruilu milloin kenenkin selän takana. Se jos mikä on niin veemäistä. Ja kun porukka on hoksannut etten siihen lähde mukaan, en ala haukkumaan en piikittelemään ketään ilman parempaa tietoa niin olen itse joutunut silmätikuksi. Siellä vaan lehmät miettiköön mistä seuraavaksi vois juoruta, mulle on kuitenkaan turha tulla juoruamaan. Olenkin sitten se ulkopuolinen :/