No joo...

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
On tänään kyllä ollu niin paska päivä suoraan sanottuna, ei mene viinakaan enää päähän ja kaikki vituttaa, se miehen lappusankari-kaveri ja kahvinkeitin joka hajos (en saanu aikaseksi lähteä ostaan uuttakaan ) ja nämä ihanaiset vieraat täällä palstalla joita en just tänään jaksais yhtään... Mieski lähti isällensä auttamaan puuhommissa ja tulee myöhäsellä, sisko nukkuu ja kissa mouruaa hepintuskaansa eteisessä.... Mitä mie tässä enää tekisin, suihkussa olen käyny, olen syöny, olen juonu, olen tupakoinu, olen pukenu vaatteetki peräti takas päälle, siivoillu keittiötä, paijannu kissaa, kuolen tähän paikkaan jos en lähe livohkaan tästä kämpästä. Seinät kaatuu päälle ja ahistaa. Joo.... Pientä avautumista, tosin tässä on kyllä aika rauhallinen olo kuitenki.... Avautumiseni olis kai ihan toista luokkaa jos en olis näin rauhallisella tuulella .... :saint: |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Onhan se paksuna juu, siitä sen lapsen isästä en tiä tietääkö vai eikö... Ehkä...
Mulle iski nyt joku tappava masennus. En jaksa mittään. Vituttaa ja ankarasti. :headwall:

Onko jo soittanut neuvolaan?
Lukitaankohan tämäkin..

Yhteistyössä