NO NIIN NÄINHÄN SEN LOMAREISSUN PITIKIN MENNÄ P******!!! (valitusta)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mie vaan

Vieras
mistäs alkaisin...no varvasta pakottaa ja jomottaa niin he***!

alkaa tästä: meidän piti lähtee tälle reissulle kylpylään jo kaks viikkoa sitten no poika sairastui joten soitin hotelliin ja siirsin varausta kahden viikon päähän. no eilen sitten lähdettiin. hotelliin ilmottauduttiin, käski puhelimessa silloin aikaisemmin keskustelemaan hinnasta saisimme kuulema halvemmalla sitten paikan päällä! no respan täti kertoi varaus hinnaksi 149e vaikka mun varaus hinta oli 126e jippii! en saanut mitään muuta alennusta!

no huone saatiin sitten. kysyin vielä respassa että olihan se lasten lisävuode.joo joo... sitten ihmettelin kun huone 4kerros ja ihan perällä kun aina ollut huone kylpylän käytävän varrella (perhehuoneita).

raahattiin kamat sinne 4 kerrokseen, päästiin huoneeseen no kappas ei ollut sitä lasten petiä. lähdin alas respaan juttelemaan. täti meinas että jaa ei sielä niitä kuulu ollakkaan ne on tossa alhaalla kylpylän käytävä huoneissa ne on perhe huoneita. kerroin että sielä ollaan aina oltu. no täti kysyi että halutaanko sinne nytkin katoin vähän öönä että mikset heti sinne laittanu kerran vapaata on yllin kyllin!

no ei kun takas 4kerrokseen ja hakeen ukkoo,poikaa ja kamoja raahata ne takas alas uuteen boksiin.

sain tavarat sisään niin eikös yks kassi tippunut pöydältä ja suoraan mun isovarpaan päälle! mustaks meni silmissä ja tähtösiä lenteli! katoin sitten pussiin et mitä hel*** sielä oli ... 1,5l vichy pullo täys! sitten katoin varvasta...auuts! sopivasti säteili vihertävän siniseltä varpaankynsi kuin vessan kaakelit sielä..!

no kylpylään piti lähtee jo kiireenvilkkaa, eihän se varvas sielä veessä mitenkään tuntunu kipeeltä mutta auta armias tänään kun kaupungilla pari tuntia kävelin korkosaappaissa! nyt eipääse enää kotona käveleen!

no ei ne huonot jutut tuohon loppunu! huomasin kylpylästä tultuamme että kaikkien 3 uudet uikkarit oli pilalla! istuttiin siinä matalassa vedessä kun poitsu touhus siinä, se pohja oli tosi karkeeta kaakelia. oli sitten hiestänyt uikkarit pilalle, ei noita kehtaa mihinkään enää laittaa ja harmittaa kun uudet kaikilla! mun uikkarit kallleimmat :o
vihki sormuskin meni pilalle kun pojan kans siinä leikin niin raapaisin vahingossa pohjaan ja sormus osui pohja kaakeliin, hirveet syvät naarmut leveessä sormuksessa!

nooh illalla sitten oltas telkkua katottu huoneessa kun ei muutakaan keksitty pitkän matkan ja uimisen jälkeen. no eipä toiminut kunnolla! rakeili kuva koko ajan joka kanavalla.

vessan valo räppi! hiustenkuivain ei toiminut!

aulan lasten peliautomaatit vei rahat muttei antaneet pelejä!

kaupungilla lippuautomaatti vei rahat ei antanut koko rahalla parkkiaikaa!

koti matkalla ilmoitettiin että isän täti oli kuollut!

varvasta särkee edelleen helvetisti ja kynsi on melkein irti!!! sattuuuuu!!!

mitä vielä, kaikkee muutakin vielä olis mitä pieleen meni kun kotiin päästiin!

hirvee sumu koko kotimatkan!

sain croksien pohjaan autotallista pikeä ja sottasin sillä sisällä joka paikan!!! =)

juup rentouduttiin kyllä sen minkä jomottavalta varpaalta voi....

...ja tää per*** huono tuuri jatkuu, no äitini muuttoa olin avustamassa minkä voin ja ukon 2numeroo liian isot kengät jalassa =) no eiköhän vähän ajan päästä poika tallonu mun varpaalle! auts!

no ei se vielä mitään, varvas mustunu ja turvonnu ja alkaa märkiä jo. no kävin meidän oman pikkukylän tk:ssa kysymässä tutulta hoitsulta että ehtiskö kahtoon mun varvasta pitääkö se amputoida heti vai myöhemmin ;) no eipä saanut oikein vastausta, vei mut varpaineni operointi huoneeseen ja katsoi varvasta 2m päästä eikä koskenutkaan. sanoi että hänen pitää tehä sille jotain ennenku lääkäri kattoo sitten häippäs yhtäkkiä johonki mitään sanomatta. tuli 10min. päästä takaisin kurkkas ovelta ja irvisti "en päässytkään heti takaisin eihän sulla oo kiire" ja lähti samantien ennenkuin kerkesin mitään sanoa. odotin 15min vielä ja vedin kengät jalkaan ja häippäsin! ei voinut ees sanoa ootanko lääkäriä vai sitä hoitsua. ei mitään ei mitään reaktiota kun menin siihen vastaanottoon et sanon et mun on pakko lähtee kotia kun ei oltu pojan kans syöty mitään koko päivänä, itellä oli jo niin huono olo et olisin oksentanu ja pökränny samantien jos olis mun varvasta alkanu tonkiin! että sellaista palvelua! ja se akka juorus vain puhelimessa taas tuttujensa kans sielä! muita ei ollut (asiakkaita) lekurissa ku mä ja 3 hoitsua juorus keskenään, kumminkaan kukaan ei kerinny mulle sanoon mitään mitä teen! olipa taas viimonen kerta kun tuola kävin. huomena meen kaupunkiin päivystykseen sielä sentään saavat jotain aikaseks ja ammattitaidolla! tkssa on kaikki suhteilla töissä ainakaan tällä "tutulla" hoitsulla tuskin on edes alan koulutusta, on se niin tyhmä eikä osaa mitään tehdä!

...ja en ole kuha! =D

Yhteistyössä