J
jadal
Vieras
Jos sitä uskaltaisi vielä yhden riskin ottaa. Mutta jos ei toimi homma, niin turha tulla enää perään itkemään.
Mutta saas nyt nähdä miten tää menee.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:Jos sitä uskaltaisi vielä yhden riskin ottaa. Mutta jos ei toimi homma, niin turha tulla enää perään itkemään.
Alkuperäinen kirjoittaja Mia:Alkuperäinen kirjoittaja jadal:Jos sitä uskaltaisi vielä yhden riskin ottaa. Mutta jos ei toimi homma, niin turha tulla enää perään itkemään.
On hienoa, jos saat isän ymmärtämään ettei voi kadota lapsen elämästä aina uudelleen.
Meillä isä on tehnyt tämän nyt niin monta kertaa etten aio enää kokeilla.
Onnea teille!
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:Alkuperäinen kirjoittaja Mia:Alkuperäinen kirjoittaja jadal:Jos sitä uskaltaisi vielä yhden riskin ottaa. Mutta jos ei toimi homma, niin turha tulla enää perään itkemään.
On hienoa, jos saat isän ymmärtämään ettei voi kadota lapsen elämästä aina uudelleen.
Meillä isä on tehnyt tämän nyt niin monta kertaa etten aio enää kokeilla.
Onnea teille!
Tänään kyllä sanoin harvinaisen kaunistelematta mitä mä asiasta ajattelen, ja mitä se tekee lapselle.
En siis aukonut päätäni, mutta en todellakaan sievistellyt tai pehmentänyt totuutta.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja jadal:Mutta se vaikein tässä on, että miten mä voin luottaa, ettei se taas säre lapsen sydäntä?
miten musta kuulostaa jotenkin oudolle, että lapsi särkisi sydämensä jos tapaa isäänsä silloin tällöin, ellei lapselle olisi asiaa jotenkin voivoteltu tai asiaa puitu hänen kuullen... tuonikäiselle voi jo selittää, että isillä on muita menoja ja isi ei ehdi tapailla aina niin tiiviisti kuin lapsi tahtoisi, mutta että ollaan iloisia kuitenkin näistäkin hetkistä jotka isiltä saat yhdessä. ja varmastihan lapsi nauttiikin =)
Lapsella taitaa olla isänkaipuu ihan sisäsyntyisesti? Vaikka äiti ei voivottelisi tai asiaa olisi puinut, on lapsi nähnyt, että yleensä ne isät on säännöllisesti mukana lasten elämässä. Lapset eivät ole sokeita tai tyhmiä tai tunteettomia tai täysin manipuloitavissa
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja jadal:saa siis mitä lupauksia ja keneltä ?
Lupauksia siitä, kuinka nyt "isä" alkaa tapaamaan tyttöä, ja tyttö pettyy kun huomaa taas jälleen, että paskan jauhantaa oli.
Alle 20 kertaa nuo on tavanneet...
Saako lestadiolaiset erota? Anteeksi tyhmä kysymys mutta olen ihan ajatellut että ennemmin kituutetaan yhdessä kuin että erotaan. :ashamed:
Mä en ollut lestaadiolainen kun esikoista aloin odottamaan.
Mutta ei esim väkivaltaiseen suhteeseen pidä jäädä. ei siis ollut mun kohdalla siitä kyse, ei olla edes ikinä asuttu yhdessä.
no tarviiko nyt antaa niitä lupauksia lapselle että isi on sitten siellä silloin jasilloin ja näätte. on paikalla jos on , ei lapselle sitä tarvitse aiempaa kertoa, eihän ?