No johan on ....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihmettelijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Ihmettelijä

Vieras
Mulla on yks tuttu joka käy meillä toisinaan kylässä ja voivottelee sekä hokee voi kun mä säälin sua. Alkanu vaan tympiin kun en ymmärrä miks hän mua säälii. Järkevää vastausta asiaankaan en ole saanut, kun olen kysyny.

Olenko tyhmä vai...
Eli hän säälii mua siksi kun mulla kuudes lapsi tulossa, normali perhe, normaalit tulot ( tulemme toimeen omillamme),oma talo, hyvä mies joka on vakituisessa työssä, itse teen keikka hommaa ettei tarvitse viedä lapsia hoitoon. Olemme onnellisia ja itse olen tällaisen elämän itselleni halunnut.

Pitäisikö elämäni olla sitten kuten hänellä ettei hänen tarvitsisi sääliä minua.
Eli ukko hakkaa, juopotella suurinpiirtein joka viikonloppu ja leikkiä siihen päälle onnellista.

Minusta kun minun pitäis sääliä hänen elämäänsä vai kuinka...
Tämä nyt tässä lyhykäisyydessään ja huvittavuudessaan mutta tympii vaan joskus ja ihmetyttää miks mun elämä on hänen mielestään säälittävää.

tuohan kuulosti aivan minulta sillä poikkeuksella, että meillä on jo tuo kuudes lapsi. En tosin ole saanut sääliä osakseni. Uskoisin, että monet ajattelevat suurperheen pyörittämisen olevan yhta Hel...ä ja säälittelevät siksi.

Kysy joskus tältä henkilöltä, että, miksi säälit?

Yhteistyössä