No johan oli taas mustasukkaisuusdraamaa kerrakseen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Justiinsa näin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Justiinsa näin

Vieras
Käytiin lasten (veljekset 6 ja 8) kanssa tänään br-lelussa, ja saivat molemmat valita vesiliukuradan lisäksi yhdet pienet lelut. Isompi halusi leijan ja tää pienempi tahtoi valomiekan. No, jossain vaiheessa isompi haluasi että mennään lennättämään leijaa. Mentiin 15 metrin päähän pellolle, ja pienempi jäi vesiliukurataan siksi aikaa. Lennätin noin vartin leijaa isomman kanssa, ja tää kuusveekin kävi siinä hetken "sulla on kivaa vaan isoveikan kanssa eikä mun kanssa ollenkaan" "mulla on vaan tyhmä valomiekka, isoveikalla on paljon kivempi leija" "sä äiti vaan oot täällä tuon tyhmän leijan kanssa etkä mun kanssa vesiliukumäessä auttamassa ollenkaan" yms napinaa.. Hetken nyrpisteltyään lähti takaisin liukuradalle ja alkoi siellä huutamaan että "äiti tuu auttamaan"

Huusin takaisin että äiti selvittää leijan narun ja tulen sitten. Kuusvee oli koko ajan näköyhteydessä, näki mut ja mä hänet, mutta ei ottanut kuuleviin korviinsakaan mun vastausta. Ajattelin sitten muutaman kerran vastattuani, että siinäpä huutaa. Ja huutelikin sitten siihen malliin äitiä auttamaan, että naapurin mies tuli kysymään lapselta että mikä sulla on hätänä.

Oli poika vaan nolona todennut että ei mikään muu, kunhan äiti tulee nostamaan sen muovikaaren josta vettä tulee.

Huoh.

Että tämmöistä.
En ois uskonut että tuon ikäinen voi olla noin mustis. Vähän hävettää tuo naapurin käyminen.. mutta minkäs teet.

Ei meilläkään auta toista kehua ellei muista kehua toistakin, alkaa alahuuli väpättää tai ovia paiskoen siirrytään mököttämään omaan huoneeseen. Niitä sisarus-iloja.

No joo. Näköjään riitti sekin, että muutamaksi minuutiksi keskityin vain toiseen, vanhempaan. Nuorempi kai tottunut liikaa olemaan perheen pienin ja huomion keskipisteenä. Ja mun vauvana..

Yhteistyössä