No höh. Ootteko te kaikki jotain maailmanmatkaajia?

• Viestiketjun aloittaja Höh
  • Ensimmäinen viesti
Höh
Kun minä oon päässy käymään vaan Ruotsissa, Norjassa ja Saksassa. Ja oikeestaan tuon Norjan vois tiputtaa pois listalta, koska olin sillon niin pieni etten muista reissusta juuri mitään. Saksassa oltiin yks pidennetty viikonloppu. Ruotsissa asuu sukulaisia. Ja siinä ne!

Lisäksi mulle on siunaantunu semmonen ukko joka ei kuulema lentokoneeseen nouse. Minä oon niin kade kun kaikki muut käy vaikka missä ihanissa paikoissa! Että tällasta...

Mä olen ollut viime vuodet ihan vaan Suomessa.
Mutta olen käynyt Ruotsissa, Virossa, Venäjällä, Kreikassa, Espanjassa, Tunisiassa, Saksassa, Sveitsissä, Itävallassa, Unkarissa, ja asunut useamman vuoden Turkissa.

Paaaaljon on siis vielä näkemättä.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Mä olen ollut viime vuodet ihan vaan Suomessa.
Mutta olen käynyt Ruotsissa, Virossa, Venäjällä, Kreikassa, Espanjassa, Tunisiassa, Saksassa, Sveitsissä, Itävallassa, Unkarissa, ja asunut useamman vuoden Turkissa.

Paaaaljon on siis vielä näkemättä.
No niin. Tätä just tarkotin!

vieras
Mä oon kiertäny vaan kaikki pakolliset rantalomakohteet,en oo käyny yhdessäkään sellasessa paikassa johon oikeasti himoitsisin päästä. Nepal,Japani,Irlanti,Sveitsi,Brasilia,Egypti,Etelä-Afrikka...lottovoittoa odotellessa :D

15 maata ( monessa monta kertaa ) ja syntymätön poikakin on jo matkannu 6 eri maassa ja kellunnu äidin massussa kuolleessameressä :heart: Ja ite oon myös asunnu ulkomailla jonkin aikaa lähi-idässä.

Paljon on meille koko perheelle vielä nähtävää ja koettavaa silti!

Mä olen ollu 21 tai 22 kun sain ekan passini =)
Ulkomaanmatkailu on siinämielessä yliarvostettua, että jos menee 1000 kilometriä etelään, on ulkomailla ja saman matkan pohjoiseen, ei olekkaan "käyny missään" kun on edelleen Suomessa. Kotimaanmatkailulla voi kerätä matkustuskilometrejä ja käyttää rahaa ihan siinä kun ulkomaillakin.

Yhteistyössä