niukat kuukautiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minni

Vieras
Hei ! Onko kellään kokemusta niukoista kuukautisista ja miten se vaikuttaa raskautumiseen? Itse ollut vuoden ilman ehkäisyä.. pillereiden aikana normaalit menkat.Nyt tuntuu et kokoajan vaan niukkenee! Esim. eilen alkoi menkat, Yhtäkkiä lorahti teelusikallinen kirkasta verta ja sen jälkeen ei mitään!!!? Onko normaalia? KIITOS!

Ettet vaan olisi raskaana=) Toisille kun tulee vuotoa raskaus aikanakin....niin kuin minulle esimerkiksi. Jopa niinkin paljon, että pytyn vesi värjääntyi kirkuvan punaiseksi. Menossa oli viides raskauskuukausi. silti raskaus sujui ongelmitta loppuun saakka ja syntyi terve tyttö.

Voi kunpa olisinkin,mutta ei kyllä ole mitään muita oireita. Jotenkin tyhmää tehdä testiä, kun kumminkin tuli jotain vuotoa. Kerran tein testin, kun tuli pelkkää tuhrua kolme päivää ja sit sain pettyä. Pitää nyt sit miettiä. Ei kai päivän kestävät ""menkatkaan"" ole ihan normaaleja.

Moi!
Mulla, silloin keväällä...tuli yhdet kuukautiset samalla tavalla, vain yksi loraus ja sen jälkeen ei mitään. odotin seuraavat menkat ja niitä ei kuulunut. tein testin ja vahvasti näytti että olin raskaana.
Testin tein huhtikuun alussa ja lapsemme oli saanut alkunsa helmikuun alussa. Kun sain tietää raskaudesta, olin jo 8. viikolla.
Nyt olen pikkasen yli kuukauden ikäisen tytön onnellinen äiti. Kannattaa tehdä se testi :)

Yhteistyössä