N
Nanna2
Vieras
Nyt kaivataan kiperästi vinkkejä ja neuvoja!
Minulla on ollut viikon verran oikealta puolelta niska-hartia seutu kipeänä, särky on kamala, toisinaan tuntuu, että toisesta poskesta lähtee tunto ja kädestä voimat. Särkylääkkeet ja kylmävoiteet eivät ole vielä ainakaan tähän mennessä auttaneet.
Taitaa olla tulehtunut? Jos näin, hieroahan ei saa. Miten on liikunnan ja venyttelyn suhteen, pahentavatko tulehdusta? Miten olette selvinneet tällaisesta tuskasta?
Kiitos etukäteen kaikille vastanneille! :ashamed:
Minulla on ollut viikon verran oikealta puolelta niska-hartia seutu kipeänä, särky on kamala, toisinaan tuntuu, että toisesta poskesta lähtee tunto ja kädestä voimat. Särkylääkkeet ja kylmävoiteet eivät ole vielä ainakaan tähän mennessä auttaneet.
Taitaa olla tulehtunut? Jos näin, hieroahan ei saa. Miten on liikunnan ja venyttelyn suhteen, pahentavatko tulehdusta? Miten olette selvinneet tällaisesta tuskasta?
Kiitos etukäteen kaikille vastanneille! :ashamed: