V
vieras
Vieras
hei, otappas nyt ihan rauhallisesti!!! pilaat koko yhteisen illan ku oot jo nyt hermona... Rentoudu nainen, rentoudu!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:ollaan päästy töistä klo 15. kotona koko sakki klo 16 mennessä. mies oli sopinut äitinsä kanssa viedä lapset mummolaan hoitoon, että me mennään illalla leffaan. oli sopinu ajaksi 18.30. ja sitte se lähti sählyyn ja ei ole vielä tullut. eli puolen tunnin päästä pitäs viedä lapset. mun mielestä ei ole reilua, eikä mitenkään ajattelevaista mua kohtaan, että oman harrastuksensa vuoksi tekee kiireen lähdön. kun mä aion todellakin siivota täällä ennen ku lähdetään yhtään mihinkään. ja nyt kun riiviö on kotona, tähän asti olen pystynyt vasta kaaoksenhallintaan, siivota pystyn vasta kun mies tulee. päätin että jos ei auton nokkaa näy klo 18 mennessä, en suostu lähtee yhtään mihinkään. omapa on vikansa
Alkuperäinen kirjoittaja Miten:Alkuperäinen kirjoittaja mä:ollaan päästy töistä klo 15. kotona koko sakki klo 16 mennessä. mies oli sopinut äitinsä kanssa viedä lapset mummolaan hoitoon, että me mennään illalla leffaan. oli sopinu ajaksi 18.30. ja sitte se lähti sählyyn ja ei ole vielä tullut. eli puolen tunnin päästä pitäs viedä lapset. mun mielestä ei ole reilua, eikä mitenkään ajattelevaista mua kohtaan, että oman harrastuksensa vuoksi tekee kiireen lähdön. kun mä aion todellakin siivota täällä ennen ku lähdetään yhtään mihinkään. ja nyt kun riiviö on kotona, tähän asti olen pystynyt vasta kaaoksenhallintaan, siivota pystyn vasta kun mies tulee. päätin että jos ei auton nokkaa näy klo 18 mennessä, en suostu lähtee yhtään mihinkään. omapa on vikansa
Miten sä yleensä saat siivottua jos et voi nyt siivota yhtään ennen kun mies on kotona?
Jos tiesit pääseväs töistä klo 15 ja lähtö on 18:30, mikset siivonnu eilen?
Alkuperäinen kirjoittaja mamma:Mä ainakin vihaan sitä että mun täytyy yksin huolehtia lapsista ja kodista ja mies aina saa tehdä omia juttujaan ja tulla viime tipassa valmiiseen pöytään tai siivottuun kotiin ja huollettujen lasten luo. Kyllä ottais pannuun kun tekis varmaan mieli itseäänkin laittaa ja siinä lapset vinkuu jaloissa kokoajan. Ja kivempi fiilis on tulla siistiin kotiin kun sotkuiseen.
Alkuperäinen kirjoittaja mamma:Mä ainakin vihaan sitä että mun täytyy yksin huolehtia lapsista ja kodista ja mies aina saa tehdä omia juttujaan ja tulla viime tipassa valmiiseen pöytään tai siivottuun kotiin ja huollettujen lasten luo. Kyllä ottais pannuun kun tekis varmaan mieli itseäänkin laittaa ja siinä lapset vinkuu jaloissa kokoajan. Ja kivempi fiilis on tulla siistiin kotiin kun sotkuiseen.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja mtr:Sanoitko miehellesi että haluat siivota ennen teidän lähtöä ja että tulee ajoissa jotta ehdit siivota?
en. mä en tajunnu että sillä menee yli 1,5 tuntia
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Kyllä mäkin vähän hermostuisin.
hyvä että edes joku tajus