nipotanko mä nyt turhasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Vieras
ollaan päästy töistä klo 15. kotona koko sakki klo 16 mennessä. mies oli sopinut äitinsä kanssa viedä lapset mummolaan hoitoon, että me mennään illalla leffaan. oli sopinu ajaksi 18.30. ja sitte se lähti sählyyn ja ei ole vielä tullut. eli puolen tunnin päästä pitäs viedä lapset. mun mielestä ei ole reilua, eikä mitenkään ajattelevaista mua kohtaan, että oman harrastuksensa vuoksi tekee kiireen lähdön. kun mä aion todellakin siivota täällä ennen ku lähdetään yhtään mihinkään. ja nyt kun riiviö on kotona, tähän asti olen pystynyt vasta kaaoksenhallintaan, siivota pystyn vasta kun mies tulee. päätin että jos ei auton nokkaa näy klo 18 mennessä, en suostu lähtee yhtään mihinkään. omapa on vikansa

Alkuperäinen kirjoittaja :
ollaan päästy töistä klo 15. kotona koko sakki klo 16 mennessä. mies oli sopinut äitinsä kanssa viedä lapset mummolaan hoitoon, että me mennään illalla leffaan. oli sopinu ajaksi 18.30. ja sitte se lähti sählyyn ja ei ole vielä tullut. eli puolen tunnin päästä pitäs viedä lapset. mun mielestä ei ole reilua, eikä mitenkään ajattelevaista mua kohtaan, että oman harrastuksensa vuoksi tekee kiireen lähdön. kun mä aion todellakin siivota täällä ennen ku lähdetään yhtään mihinkään. ja nyt kun riiviö on kotona, tähän asti olen pystynyt vasta kaaoksenhallintaan, siivota pystyn vasta kun mies tulee. päätin että jos ei auton nokkaa näy klo 18 mennessä, en suostu lähtee yhtään mihinkään. omapa on vikansa

siis sulla vaihtoehdot on lähteä miehen kanssa leffaan tai siivota? relaa edes hetki ja nauti illasta miehesi kanssa, siivota voit vaikka huomenna, ei se maailma siihen kaadu

siivoa ensin sellaiset paikat joissa lapsi ei pääse sotkemaan uudelleen,eteinen,keittiö,makkarinne..
Vie lapsi hoitoon ja palaa siivoamaan olohuone ja lapsen huone ja nyt pääset sinne elokuviisi :D

Alkuperäinen kirjoittaja hfdj:
Mä oon kyllä samaa mieltä ap:n kanssa. On kivempi tulla kotiin kun on siistiä ja mä inhoan kiirelähtöjä.

Mun mielestä taas on kivempaa mennä elokuviin miehen kanssa kuin siivota ja olla nipo. Ja varmaan mieskin olisi samaa mieltä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja mtr:
Sanoitko miehellesi että haluat siivota ennen teidän lähtöä ja että tulee ajoissa jotta ehdit siivota?

en. mä en tajunnu että sillä menee yli 1,5 tuntia
Jos et sanonut mitään, ei miehesi voi tietää että hänen pitäisi olla aikaisemmin kotona. Nipotat turhaan, vaikka ymmärrän kyllä ärtymyksesi.

Alkuperäinen kirjoittaja The lost moon of Poosh:
Mä oon kyllä samaa mieltä ap:n kanssa. On kivempi tulla kotiin kun on siistiä ja mä inhoan kiirelähtöjä.

Mun mielestä taas on kivempaa mennä elokuviin miehen kanssa kuin siivota ja olla nipo. Ja varmaan mieskin olisi samaa mieltä.

;) eipä ihme että apeen mieskin viihtyy mielummin muovipallon perässä juoksemassa :laugh:

leffaan vaan ja kun tuut kotiin, älä laita valoja, niin ei sotkutkaan haittaa. täytyy osata relata välillä, sellaset siivoukset ehtii, ihmisen täytyy myös elää, lasten elämästä tulee sotkuja. ja kun oot siellä leffassa, potkase ittees nilkkaan joka kerta jos erehdyt muistelemaan kotitöitä :)

Alkuperäinen kirjoittaja jo oot:
Alkuperäinen kirjoittaja The lost moon of Poosh:

;) eipä ihme että apeen mieskin viihtyy mielummin muovipallon perässä juoksemassa :laugh:

:D

Mutta peesaan tuota tummennettua kohtaa :)