NinaTT, missä lapsesi isä on? Etkö sinä asunut siskosi kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kamu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä, asun siskon kanssa.

Erottiin raskausaikana, lapsi oli kyllä ihan toivottu ja tekemällä tehty, mutta isä ei ollukaan mikään paras vaihtoehto.

Aluksi oli kuvioissa mukana, näki tyttöstä viikottain. Nykyään ei enää vissiin kiinnosta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Nina eikö sun siskolla ollut useempi lapsi? Teillä mahtaa olla hulinaa :) ja iso asunto.

Täällä on 4h+keittiö, lähemmäs 100 neliötä! =) Juuh, tyttösellä on kolme serkkua, kaikki poikia. En malta odottaa siihen, että rupeevat tappelemaan keskenänsä :headwall: :D

Alkuperäinen kirjoittaja :/:
mulla on kyllä hurjan paha mieli ninaTT:n lapsen puolesta :'(

Jaa miksi? Tai no on se munkin mielestä surullista, ettei tuon isää tän enempää kiinnosta, mutta ihan iloinen ja tyytyväinen tyttö on =) Tytöllä on kuitenki tätinsä ja minä ja serkkunsa ja vaikka ketä.

Pahempi mieli mulla on siskoni lasten puolesta joiden isä kuoli :'(

niimpä, 20v teini ja arvot noin persiillään... kannattais kasvaa muutama vuosi henkisesti ennenkuin lapsia tehtailet lisää

Alkuperäinen kirjoittaja teiniäiti jolla arvot olleet aina kohdallaan:

niimpä, 20v teini ja arvot noin persiillään... kannattais kasvaa muutama vuosi henkisesti ennenkuin lapsia tehtailet lisää

Enemmän tuolla tuntuu olevan arvot kohdallaan kuin monella 10 v vanhemmalla avioliitossa olevalla äipällä...

Ai se on huono juttu jos ei halua katkeroitua ja mieluummin hankkii lapset parikymppisenä ku nelikymppisenä? :saint:

Mitkä mun arvoista ei sulle kelpaa ja miks?

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:

Enemmän tuolla tuntuu olevan arvot kohdallaan kuin monella 10 v vanhemmalla avioliitossa olevalla äipällä...

:flower:

Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:

Jaa miksi? Tai no on se munkin mielestä surullista, ettei tuon isää tän enempää kiinnosta, mutta ihan iloinen ja tyytyväinen tyttö on =) Tytöllä on kuitenki tätinsä ja minä ja serkkunsa ja vaikka ketä.

Oikeastaan minä ajattelen niin, että kuollut isä on aika eri asia kuin isä, joka ei halua nähdä lastaan.

Kuolema on hyvä selitys sille, että isä ei koskaan tule katsomaan ja on helppo uskoa, että ennen kuolemaansa isä kuitenkin rakasti lastaan.

Jos isä elää, mutta ei halua edes nähdä lastaan, se on ihan eri asia - en osaa edes kuvitella sellaisen lapsen elämän perussurua.

Jos ihan tarkkoja ollaan niin ninaTT:llä nimenomaan on arvot kohdillaan. Hänhän on hyvin ehdoton omista mielipiteistään ja elämäntavoistaan ja pitää niistä kiinni.

Alkuperäinen kirjoittaja evita:
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:

Oikeastaan minä ajattelen niin, että kuollut isä on aika eri asia kuin isä, joka ei halua nähdä lastaan.

Kuolema on hyvä selitys sille, että isä ei koskaan tule katsomaan ja on helppo uskoa, että ennen kuolemaansa isä kuitenkin rakasti lastaan.

Jos isä elää, mutta ei halua edes nähdä lastaan, se on ihan eri asia - en osaa edes kuvitella sellaisen lapsen elämän perussurua.

Njoo. Ymmärrän pointtis, MUTTA...Mun lapsella on silti mahdollisuus tutustua isäänsä. Pojilla ei sitä ole. Vanhin muistaa isänsä ja kyselee perään. Samoin suru on vaikuttanut paljon mun siskoon ja hänen äitiyteensä.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:

Jos ihan tarkkoja ollaan niin ninaTT:llä nimenomaan on arvot kohdillaan. Hänhän on hyvin ehdoton omista mielipiteistään ja elämäntavoistaan ja pitää niistä kiinni.

Juu. Mielipiteet varmasti tulevat muuttumaan kunhan lapsi kasvaa. Mutta niinhän meille kaikille on käynyt.

sulle tuntuu olevan tärkeintä että saat lapsia itsellesi, ei se että lapset syntyvät "ehjään perheeseen"

kannattaiskohan joskus ajatella niitä lapsiakin?

Minä en lapsia tekisi tuollaiseen tilanteeseen, siskon luona vielä asut ja sinne tehtailet lapsia lisää?!

Yhteistyössä