K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:voisiksä nina laittaa kaiken ton perusinfon sun profiiliin et saa daijut tavata sieltä. samanlaista kyselytoistoa ku savannan aikoihin :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Minäkin olen utelias:Asutteko siskon kanssa kaksin vai onko siskolla mies?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Nina eikö sun siskolla ollut useempi lapsi? Teillä mahtaa olla hulinaaja iso asunto.
Alkuperäinen kirjoittaja :/:mulla on kyllä hurjan paha mieli ninaTT:n lapsen puolesta :'(
Alkuperäinen kirjoittaja :/:mulla on kyllä hurjan paha mieli ninaTT:n lapsen puolesta :'(
Alkuperäinen kirjoittaja teiniäiti jolla arvot olleet aina kohdallaan:Alkuperäinen kirjoittaja :/:mulla on kyllä hurjan paha mieli ninaTT:n lapsen puolesta :'(
niimpä, 20v teini ja arvot noin persiillään... kannattais kasvaa muutama vuosi henkisesti ennenkuin lapsia tehtailet lisää
Alkuperäinen kirjoittaja teiniäiti jolla arvot olleet aina kohdallaan:Alkuperäinen kirjoittaja :/:mulla on kyllä hurjan paha mieli ninaTT:n lapsen puolesta :'(
niimpä, 20v teini ja arvot noin persiillään... kannattais kasvaa muutama vuosi henkisesti ennenkuin lapsia tehtailet lisää
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja teiniäiti jolla arvot olleet aina kohdallaan:Alkuperäinen kirjoittaja :/:mulla on kyllä hurjan paha mieli ninaTT:n lapsen puolesta :'(
Enemmän tuolla tuntuu olevan arvot kohdallaan kuin monella 10 v vanhemmalla avioliitossa olevalla äipällä...
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Alkuperäinen kirjoittaja :/:mulla on kyllä hurjan paha mieli ninaTT:n lapsen puolesta :'(
Jaa miksi? Tai no on se munkin mielestä surullista, ettei tuon isää tän enempää kiinnosta, mutta ihan iloinen ja tyytyväinen tyttö on =) Tytöllä on kuitenki tätinsä ja minä ja serkkunsa ja vaikka ketä.
Pahempi mieli mulla on siskoni lasten puolesta joiden isä kuoli :'(
Alkuperäinen kirjoittaja evita:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Alkuperäinen kirjoittaja :/:mulla on kyllä hurjan paha mieli ninaTT:n lapsen puolesta :'(
Jaa miksi? Tai no on se munkin mielestä surullista, ettei tuon isää tän enempää kiinnosta, mutta ihan iloinen ja tyytyväinen tyttö on =) Tytöllä on kuitenki tätinsä ja minä ja serkkunsa ja vaikka ketä.
Pahempi mieli mulla on siskoni lasten puolesta joiden isä kuoli :'(
Oikeastaan minä ajattelen niin, että kuollut isä on aika eri asia kuin isä, joka ei halua nähdä lastaan.
Kuolema on hyvä selitys sille, että isä ei koskaan tule katsomaan ja on helppo uskoa, että ennen kuolemaansa isä kuitenkin rakasti lastaan.
Jos isä elää, mutta ei halua edes nähdä lastaan, se on ihan eri asia - en osaa edes kuvitella sellaisen lapsen elämän perussurua.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja :/:mulla on kyllä hurjan paha mieli ninaTT:n lapsen puolesta :'(
Parempi eroisä kuin alkoholisti-isä.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja teiniäiti jolla arvot olleet aina kohdallaan:Alkuperäinen kirjoittaja :/:mulla on kyllä hurjan paha mieli ninaTT:n lapsen puolesta :'(
Jos ihan tarkkoja ollaan niin ninaTT:llä nimenomaan on arvot kohdillaan. Hänhän on hyvin ehdoton omista mielipiteistään ja elämäntavoistaan ja pitää niistä kiinni.