onko lapsen biologinen isä varmasti sama kun virallinen isä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en ihan varma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eiköhän lasten biologinen isä ole niiden virallinen isä. Ovat ainakin kaikki sen verran samannäköisiä, ettei epäilyksensiemeniä ole ollut, ei sillä, että syytäkään olisi ollut.

Muistan muuten lukeneeni sellaisen jutun...

Että mies A petti vaimoaan B:tä C:n kanssa. C oli harrastanut oman miehensä D:n kanssa seksiä, jonka jälkeen hän harrasti seksiä A:n kanssa. A oli mennyt C:n painamisen jälkeen kotiinsa harrastamaan seksiä vaimonsa B:n kanssa. A:n siittimestä oli kulkeutunut D:n spermaa hänen vaimoonsa B:hen.
En kyllä yhtään muista, miten koko vyyhti loppujenlopuksi aukesi... mutta ilmeisen hämmentävä keissi. Kannattaa siis ainakin pestä muna sen jälkeen kun on käynyt vieraissa.

Kyllä, olen 100%, etta biologinen isä on myos virallinen isä. Tasta myos dna-testi tositteena.

Toisaalta, oma virallinen isani ei todellakaan ollut biologinen isani.

Tilastojen mukaan noin 10% lapsista on jonkun muun kuin oletetun isän alta. Mutta koska nuo 10% osuutta edustavat horoperseet ei palstaile niin et tule saamaan yhtään positiivista vastausta avaukseesi.

Väärässä olet neljä kertaa.

Vaikka mä olen ollut kymmenien miesten kanssa seksuaalisessa kanssakäymisessä niin mahtuupa väliin viisitoista vuotta ja neljä lapsosta yhden miehen naisena.

Lapset ovat saaneet alkunsa lapsettomuusklinikalla. 100% varmuutta ei minulla ole että olenko edes itse heidän biologinen äiti :D.

Hyvin todennäköistä se kuitenkin on, veriryhmä ainakin on kuopuksen kanssa Brh-.

Mielestäni kumpikaan lapsista ei muistuta meitä mitenkään erityisen voimakkaasti. Ainakaan vielä. Ovat alle 4. Ehkä sitten myöhemmin tulee esiin vahvemmin meiltä perittyjä piirteitä?

Ei mitään hajua, kuka lapsen biologinen isä on. Todennäköisesti joku tanskalainen, koska lapsi sai alkunsa tanskalaisen spermapankin siittiöistä lapsettomuushoidoissa. Lain mukaan vain lapsi itse saa sitten täysikäisenä selvittää biologisen isänsä henkilöllisyyden, mutta meillä vanhemmilla tuota oikeutta ole.

Olen 100 prosenttisen varma lapseni isästä. Muita miehiä ei ollut ja miksi olisin muiden kanssa ollut kun yritän oman miehen kanssa raskautta.

Mutta kyllähän niitäkin idiootteja on jotka yrittävät oman miehen kanssa raskautta ja sitten mennään vielä panemaan ilman ehkäisyä toisen miehen kanssa. En tajua tuollaista. Miksi ei käytä kortsua sen toisen kanssa ja miksi ylipäätään pitää mennä pettämään?!? Miksi ollaan hankkimassa lasta tuollaiseen suhteeseen jossa mennään pettämään miestä niinkin tärkeällä ajanjaksolla kuin raskauden yrittäminen. Ei ole kyllä kaikki palikat kohdillaan tuollaisilla naisilla.

Kyllä 100 % varmaa omalla kohdalla. Mutta tiedän tapaus kun selvis 7 v jälkeen että lapsi oli "käkilapsi" eili pettämisen seuraus. Mies joutuu maksaa elatusmaksut vaikka oli dna todistus että ei ole lapsen biolooginen isä.

Yhteistyössä