Nimimerkkisi tarina?

Arvasin, että kaikki, mitä itse pystyn keksimään, on varattu jo. Tietokoneen vieressä oli Suomi-islanti-suomi-sanakirja ja sitä aloin selailla. Ja koska rekisteröidyin päästäkseni keskustelemaan tuonne adoptio-osioon, tämä kuulosti hyvältä. Tarkoittaa siis unelmaa ja unelma minulla silloin oli.

Nyt se unelma tuhisee tuossa sängyssään. :)

eksyin tänne palstalle ja päätin rekkautua, kokeilin noin 582948494 eri nimimerkkiä ja kaikki oli varattuja..sit tuolla alareunassa oli Leppis-kirjakerhon mainos, ja leppäkertun kuva, ja siitä se sit väänty keppälertuksi (lasten kanssa aina väännelty noita sanoja )

Nostetaampas tämä samalla etusivulle hetkeksi!

Mun nimimerkillä ei ole sen kummoisempaa tarinaa. Olen laiska, mukavuudenhaluinen, vaikea, kova puremaan, pidän nukkumisesta päivisin ja valvon öisin. Välillä musta kuulemma pääsee hyvin kissamaisia ääniä ja yksi itseä häiritsevä tapa on päästää sellainen tahaton, pieni "MIU" aina kun säikähdän. Mutta, silti olen niiiiiin ihana ja rakastettava ja söpö ja ja ja ja.. ;) Eli peruskissa. Tuo "hopea" tuohon perään viittaa rakkaudesta kirkkaaseen kimallukseen. Pidän hopeasta värinä enemmän kuin kullasta. Tästäpä syntyi sitten Hopeakissa. :rolleyes:

lopultakin kun päätin rekisteröityä, kaikki mitä keksin olivat jo käytössä. sitten luin mainoslehtistä ja siin äsattui silmiin lucifer grilli, kokeilin sitten sitä ja siitä se lähti....

Pelasin joskus yläasteella peliä, jossa piti poimia karkkeja. Joka kerta, kun karkin poimi, niin kone kiljui JELLYBEAN, mikä oli minusta typerän hauskaa. Siitä se sitten tuli, Jellybean, joka oli nikkinä toisella keskustelupalstalla vuosikausia. Sitten siirryttiin tänne, mutta Jellybean oli jo varattu, niin piti vähän väännellä.

Niin, ja jotkut luulevat että Jellybean on jotain härskiä. Mutta ei, se on karkki!!!

Viimeksi muokattu:
Nostetaampas tämä samalla etusivulle hetkeksi!

Mun nimimerkillä ei ole sen kummoisempaa tarinaa. Olen laiska, mukavuudenhaluinen, vaikea, kova puremaan, pidän nukkumisesta päivisin ja valvon öisin. Välillä musta kuulemma pääsee hyvin kissamaisia ääniä ja yksi itseä häiritsevä tapa on päästää sellainen tahaton, pieni "MIU" aina kun säikähdän. Mutta, silti olen niiiiiin ihana ja rakastettava ja söpö ja ja ja ja.. ;) Eli peruskissa. Tuo "hopea" tuohon perään viittaa rakkaudesta kirkkaaseen kimallukseen. Pidän hopeasta värinä enemmän kuin kullasta. Tästäpä syntyi sitten Hopeakissa. :rolleyes:
Mitä helvettiä? Ootko jostain laboratorion geenimuunteluosastolta karannut? Kun ei jumaleissön kissa, joka käyttää ihmisten kieltä ja osaa vielä kirjoittaa sitä!
dolandude.png

Mietin mikä eniten maailmassa ärsyttäisi perus palstamammaa. Otetaan ekaksi kunnon hienostonimi (harva kuitenkaan tajuaa kirjallisuusviitettä), sitten ruotsinkieli aina saa kunnon punaniska läskipersun näkemään punaista, ja loppuosa viittaa kirjoitusvirheisiin, joita pilkatakseni ylipäänsä täällä aloin kirjoitella.

Koen onnistuneeni, koska olen saanut aikaan jopa kokonainen ketjun jossa ihmetellään sitä kuinka ärsyttävä nikki minulla voikaan olla.

Viimeksi muokattu:
Mietin mikä eniten maailmassa ärsyttäisi perus palstamammaa. Otetaan ekaksi kunnon hienostonimi (harva kuitenkaan tajuaa kirjallisuusviitettä), sitten ruotsinkielisen aina saa kunnon punaniska läskipersun näkemään punaista, ja loppuosa viittaa kirjoitusvirheisiin, joita pilkatakseni ylipäänsä täällä aloin kirjoitella.

Koen onnistuneeni, koska olen saanut aikaan jopa kokonainen ketjun jossa ihmetellään sitä kuinka ärsyttävä nikki minulla voikaan olla.
olipa mielenkiintoinen tarina, en ole ikinä ennen edes huomannut tätä nikkiä...

Yhteistyössä