Nimiapuja pojalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Hukassa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Taas oli tullut ehdotuksia paljon. Huomaan nyt kun näitä lueskelen että tosi monesti silmä viipyy etenkin i-kirjaimeen loppuvien nimien kohdalla. Muidenkin kyllä, mutta jotenkin nämä ovat usein sellaisia minun mielestäni hyvän tuulisia ja rempseitä.

Laittakaas jos tulee mieleen niin i:llä loppuvia pojan nimiä?

Anteeksi luin ehdotetut nimet huolimattomasti läpi, joten saattaa tulla samojakin!
Mielestäni mukavia i:hin loppuvia nimiä ovat esimerkiksi Aleksi, Sauli, Ilmari, Jiri, Nuutti ja Valtteri :)

Aarni, Altti, Antti, Aleksi, Alpi, Alvi, Anselmi, Ami, Anssi, Aukusti, Artturi, Eemi, Eemeli, Eeti, Eevertti, Aatami, Einari, Ilari, Helmeri, Iisakki, Jari, Jali, Jani, Jimi, Jiri, Kari, Kasperi, Jasperi, Karri, Nikolai, Olli, Onni, Ossi, Oskari, Pauli, Petri, Pessi, Roni, Sakari, SAmi, Sameli, Sauli, Seemi, Severi, Sylvesteri, Simo, Vili, Vilhelmi, Viljami, Alpertti,

Tässä tuli paljon hyviä kiitos! Joukossa suosikkeja joita en voi valitettavasti antaa kun ovat joko käytössä ihan lähipiirissä tai sitten eivät meni läpi miehelle. Näitä mm. Ilari, Severi.

Tuo Viljami miellyttää korvaa mutta minulla on taipumusta mieltää pidemmät nimet automaattisesti toiseksi etunimeksi (muutamia poikkeuksia lukuunottamatta). Aukusti ois ihana toisena nimenä, se on mun papan nimi.

Lyhemmistä täytyy mutustella tarkemmin nimeä Ami.

Aatu
Ahti
Ahto
Aki
Akseli
Aleksanteri
Ali
Alpi
Altti
Antti
Ari
Arsi
Artturi
Anttoni
Harri
Heikki
Henrikki
Ilari
Jani
Joni
Kasperi
Nestori
Onni
Tässä on ehkä jo lueteltuja nimiä tai sellaisia jotka ei käy, en lukenut kaikkia viestejä niin tarkaan.

Jimi
Jimmi
Jyri
Alki
Sipi
Torsti
Kari
Joni
Pasi
Auvi
Jonni
Rami
Jossi
Pauli
Hartti
Jaki
Tomi
Tommi
Vikki
Kaapri
Pieti
Oski
Patri
Seri
Jouni
Toni
Ati
Veini
Pekki
Jami
Jari
Jasi
Tauri

Kiitos taas ehdotuksista.
Se on jännä miten jotkut nimet jotka on kalenterissa, ja olen sieltä ne sivuuttanut - voikin täällä tuntua kivemmalta.

Saa siis laittaa lisää jos kellään on mielessä. Kurkin kyllä ideat vaikken koko ajan koneella olekaan. Nyt flunssassa on hyvää aikaa tutkiskella nimiä.

Enni ja Esa
Enni ja Vesa
Enni ja Ilkka
Enni ja Aimo
Eni ja Eino
Enni ja Timo (Timo Ilkka)
Enni ja Teemu
Enni ja Janne
Enni ja Jaako
Enni ja Ossi
Enni ja Olli
Enni ja Samuel