Nimiapuja pojalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Hukassa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aappo
Aaro / Aaron
Akseli
Eetu
Iivari
Markus
Marko
Max
Miska
Sakari
Samuel
Samuli

Ensinnäkin onneksi olkoon tulevasta pikku pojasta :)
Mielestäni poikaa on äärimmäisen vaikea nimetä, mutta itse ainakin pidän näistä nimistä:
Niklas, Kristian, Anton, Tuomas, Vilho, Juhana ja jo sanotuista pidän todella paljon Joonasta, Miikasta, sekä Tuomosta :)

Kiitokset onnitteluista!

Välillä tuntuu että tämä tulokas jää vielä raukka ilman nimeä.
Tässäkin on taas tosi kauniita nimiä ehdotettu, mutta mikään ei vaan kolahda.

Ehkä se on sitäkin, kun on nimiä joista tykkää tosi paljon muttei voi syystä tai toisesta antaa juuri niitä, niin sitten mikään ei tunnu niiden veroiselta. Aina on vertaamassa.

Mies tykkäisi tuosta ehdotetusta Eino nimestä mutta se ei oikein ole minun makuuni niin että omalleni antaisin. Niilossa on jotain kivaa mutta ei sitten kuitenkaan...voih.

Voittehan te odottaa että vauva syntyy. Meillä ainakin poika oli ihan nimensä näköinen syntyessään, joka tosin oli mietitty jo etukäteen valmiiksi. Mutta tiedän monia joilla on nimi ollut valmiina, mutta vaihtunut kun lapsi ei ole näyttänyt nimeltään.

Lari on ihan kiva. Mutta minun korvaani vähän niin kuin huonompi versio Ilarista, jota en voi antaa...
Iikka on ihan kivan kuuloinen myös mutta tavallaan vähän oudompi. Hmm...

[QUOTE="vieras";24437117]Jos tykkäät Ilmarista ja Ilarista niin miten olisi Iivari?[/QUOTE]

Iivari ei oikein iske :(

Tuo ehdotettu Altti ei muuten ole hullumpi täytyy yrittää mutustella sitäkin

Miklas
Reima
Niila
Jero
Joosua
Leino
Juusa
Aaki
Aarle
Ispo