?
---
Vieras
Olisiko teistä Orvokki ihan kamala nimi?
Minusta se on ihana ja haluaisinkin sen nimenomaan ensimmäiseksi nimeksi. mutta toinen ja mahdollisesti kolmaskin nimi ovat kovin hukassa.
voisiko joku auttaa?
Minusta se on ihana ja haluaisinkin sen nimenomaan ensimmäiseksi nimeksi. mutta toinen ja mahdollisesti kolmaskin nimi ovat kovin hukassa.
voisiko joku auttaa?