Nimiapua

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ---
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

---

Vieras
Olisiko teistä Orvokki ihan kamala nimi?

Minusta se on ihana ja haluaisinkin sen nimenomaan ensimmäiseksi nimeksi. mutta toinen ja mahdollisesti kolmaskin nimi ovat kovin hukassa.

voisiko joku auttaa? :)
 
Inhoan Orvo-nimeä ja en osaa erottaa Orvokkia siitä. Pikku-Orvo. Kamala, vaikka kukkanimet muuten miellyttääkin. Äänteellisesti ruma, kirjoitettuna ruma. Ei ei. Ihan kamala on nimeksi. Ja muuten, se orvokkikukkakaan ei ole kukaksi kovin kaunis.
 
Orvokki on ihan nätti nimi.

Orvokki Aada Olivia
Orvokki Aleksandra
Orvokki Kanerva
Orvokki Tiia Kanerva
Orvokki Aurora
 

Yhteistyössä