N
Nimra
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Tuttujahan ne kaikki vieraat on, ei muuta kun kartonkiset "astiat" vaan kehiin...
Makoisat tarjottavat, saako tulla kuokkimaan![]()
![]()
tervetuloa. 7.2 alkaa klo 13
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Tuttujahan ne kaikki vieraat on, ei muuta kun kartonkiset "astiat" vaan kehiin...
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nimra:Tästähän tuli mielenkiintoinen ketju![]()
Siis, pakko laittaa että en mä eikä siis mieheni eikä kukaan suvusta aliarvio juhlia sen perusteella, että on nimiäiset tai kertakäyttöastiat. Siis kyllä se juhla ja juhlittava ihminen ja asia ovat ne tärkeimmät ei ne astiat eikä oikeastaan niillä tarjottavillakaan ole mitään merkitystä kun noihin ko. asioihin vertaa, mutta tosiaan kenelläkään ei ole suvussa samaa sarjaa niin suurta määrää (enkä haluais, että on kovin montaa erilaista kuppikuntaa ) ja mä en ole vielä edes kysellyt esim vuokrausta kun en tosiaan ole kiinnostunut siitä astioiden määrän raahaamisesta, tiskaaminen EI häiritse, mutta ajattelin, että kun teen kauniin kattauksen ja ja ostan kukkia ja mulla on juhlaverhot+liinat niin saisin niillä jo sitä juhlallisuutta. Toki voisin omia asioita tiskata välissä...
En tiedä mihin vielä päädyn, mutta kiitos kuitenkin noista piirakka ehdotuksista :hug: Kuulosti ihan hyvältä, täytyy katsella josko google löytää ohjeita ja vinkkejä otetaan vastaan ohjeen muodossa:wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Nimra:Ajattelin kysellä kukkakaupasta, että jos heillä olisi jokin hyvä ehdotus :heart: Meille tulisi kukkia kolme kimppua (niin ainakin ajattelin ) tai sitten jokin asettelu..Saa nähdä mitä he keksii :saint:
Niin, kai se on normaalia, että on monenlaista kuppikuntaa.. miten sitä ei itse miellä sellaista :headwall: :headwall: Noh, pitänee selvittää..ja vaikka katsoa jos on jotain halpoja.. jossainmä haluan niin mielelläni samanlaiset...
Alkuperäinen kirjoittaja Nimra:harmi, kun ei asuta ollenkaan lähellä ikeaasiellä ois voinut ollakin
En mä kyllä usko, että suku on moksis, jos me laitetaan kertakäyttöastiat..., mut mietinnässä on :wave:
Joo, mä rakastan kaikkia asetelmia ja kimppuja kukista, ne on niin ihania :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Nimra:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Tuttujahan ne kaikki vieraat on, ei muuta kun kartonkiset "astiat" vaan kehiin...
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nimra:Kiitos kaikille vastanneille ja mä alan nyt etsiä niitä teidän ehdottamien piiraiden ohjeita - mitähän makua kannattaisi tehdä ?
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja Nimra:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Tuttujahan ne kaikki vieraat on, ei muuta kun kartonkiset "astiat" vaan kehiin...
![]()
Oi vitsi... En mä nyt kuitenkaan kehtaa tulla vaikka mieli tekiskinMut tarjottavaa teillä näytti olevan niin kivasti että jos me tultas vaikka seuraavana päivänä rääppiäisiin?!?
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nimra:Mun on joko "pakko" ostaa iso astiasto (kahvitteluun ) tai sitten kertakäyttö, eilen puhuttiin miehen kanssa ja ei haluta eriparejaEi vaan tykätä :ashamed: Mies sanoi, että kertakäyttö, mutta mä mietin vielä, kun rahaa ei kauheasti ole. Meillä ne kertakäyttöiset eivät kuitenkaan vähennä tilaisuuden arvokkuutta, jos on kauniisti esille laitettu ja koti on muutenkin laitettu juhlavaksi :heart:
Kiitos kaikille vastanneille ja mä alan nyt etsiä niitä teidän ehdottamien piiraiden ohjeita - mitähän makua kannattaisi tehdä ?
Alkuperäinen kirjoittaja Nimra:Me päädyimme kertakäyttöisiin astioihin ja ostimme muuta kuin perusvalkoisia, joten kaikki on samannäköisiäja ruokakin muuttui hiukan, sillä teen nyt kaksi kuivakakkua, täytekakun, kinkku -, ja lohivoileipäkakun, broileripiiraan, joten toivottavasti vieraille maittaa
Mä ainakin jo odotan noita, että pääsee itsekin maistelemaan. hyvä fiilis on jo nyt juhlista :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tosiaan turhan monta kuivaakakkua. Ja pasteijat ovat aika raskaita, ois kiva, että ois jotain terveellisempääkin tarjolla. Itse varmaan sentään teet pasteijat..? Musta myös kaupan keksit ovat tylyjä vauvan juhlassa, samoin tietty kertakäyttöastiat. Mikset tosiaan pyytäisi vaikka äitiäsi tuomaan lainaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Nimra:Tosin monellehan sitten taas sarja minkä ostin kertakäyttöastioita on varmasti väärä, kun on sininen ja on tytön nimiäiset, mutta jääköön tuo värivalintakin meidän päätökseksi, kauniimpi mielestäni sininen koristeltu kertakäyttöastia-sarja kuin 3 eri posliini-sarjaa :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Nimra:No ehkäpä me pärjäämme sittenMitähän kukkia meidän asetelmaan tulee
![]()