N
Nimra
Vieras
Eli vieraita on tulossa noin 30 kpl joko muutaman enemmän ja muutama vähemmän, mutta siis keskiarvollisesti...
Sitten olen tekemässä itse tarjoilut ja mietin, että onko nämä ihan ok ?
Makeita kahvileipiä:
Korvapuusteja
Tiikerikakkuja (1-2 ), maustekakkuja (1-2 ) ja pätkiskakkuja (1-2 )
Kaurakeksejä ja suklaakeksejä
Täytekakku
Suolaista palaa:
Jauheliha,-kinkku,-kasvispasteijoita ...ja mietin, että teenkö vielä esim. kolmioleipiä ?
Sitten seuraava asia:
Meillä ei ole kuin 6 hengen astiasto ja kysyisin nyt, että jos esillepano on kaunis ja tarjoiltavat on posliinisissa (samansarjan astioissa ) niin olisitko kamalan loukkaantunut, JOS söisit/joisit näteistä kartonkiastioista ?
En viitsisi kuitenkaan ostaa koko astiastoa ja en edes tiedä onko vuokraamine mahdollista ja ei oikeastaan kiinnosta raahata kamalaa astiamäärää edes takaisin..
Sitten olen tekemässä itse tarjoilut ja mietin, että onko nämä ihan ok ?
Makeita kahvileipiä:
Korvapuusteja
Tiikerikakkuja (1-2 ), maustekakkuja (1-2 ) ja pätkiskakkuja (1-2 )
Kaurakeksejä ja suklaakeksejä
Täytekakku
Suolaista palaa:
Jauheliha,-kinkku,-kasvispasteijoita ...ja mietin, että teenkö vielä esim. kolmioleipiä ?
Sitten seuraava asia:
Meillä ei ole kuin 6 hengen astiasto ja kysyisin nyt, että jos esillepano on kaunis ja tarjoiltavat on posliinisissa (samansarjan astioissa ) niin olisitko kamalan loukkaantunut, JOS söisit/joisit näteistä kartonkiastioista ?
En viitsisi kuitenkaan ostaa koko astiastoa ja en edes tiedä onko vuokraamine mahdollista ja ei oikeastaan kiinnosta raahata kamalaa astiamäärää edes takaisin..