marceille Jäsen 07.03.2008 537 0 16 13.05.2009 #1 Reimalle pikku-veli tai -sisko. Teidän mielipide? tyttö: Viena (Maria Vellamo) , Alma, Verna tai Venla poika: Auvo, Osmo, Tarmo tai Mauno
Reimalle pikku-veli tai -sisko. Teidän mielipide? tyttö: Viena (Maria Vellamo) , Alma, Verna tai Venla poika: Auvo, Osmo, Tarmo tai Mauno
E EllaRo82 Aktiivinen jäsen 05.02.2009 1 962 1 36 13.05.2009 #3 Voih, sulla on just ne kaikki tyttöjen nimet mitä mä olisin tahtonu, mut ei mies oikeen lämmenny :kieh: Noista mieluisimmat on Verna ja Venla. Näistä poikien nimistä en oikein tykkää mistään.. Mut parhaiten sopis varmaan Tarmo.
Voih, sulla on just ne kaikki tyttöjen nimet mitä mä olisin tahtonu, mut ei mies oikeen lämmenny :kieh: Noista mieluisimmat on Verna ja Venla. Näistä poikien nimistä en oikein tykkää mistään.. Mut parhaiten sopis varmaan Tarmo.
I IhanPihallaSONE Vieras 13.05.2009 #4 Verna Maria tai VienO Maria kuulostaa hyvältä! Tuo Vellamo ei oikein...Poikien nimistä Mauno on ihan ok.
Verna Maria tai VienO Maria kuulostaa hyvältä! Tuo Vellamo ei oikein...Poikien nimistä Mauno on ihan ok.
V vieras Vieras 13.05.2009 #5 Minusta nuo kaikki ovat kivoja vaihtoehtoja. Eniten minua miellyttää Alma, Tarmo ja Mauno.
K Kippuravarvas Vieras 13.05.2009 #9 Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia: Verna ja Tarmo Click to expand... Näistä minäkin tykkään
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia: Verna ja Tarmo Click to expand... Näistä minäkin tykkään