H heisu81 Jäsen 23.07.2012 99 0 6 16.07.2013 #1 neela mila emilia? vai neela ella olivia? mitä mieltä ja jos ei natsaa ehdotelkaas kivempia! Viimeksi muokattu: 16.07.2013
Muua Aktiivinen jäsen 03.03.2008 1 044 6 38 16.07.2013 #4 Mun mielesta Neelan jalkeen ei sovi Mila eika Ellakaan, liian samansointuisia. Neela Enni Olivia Neela Enni Emilia Reactions: *kirsi*
Mun mielesta Neelan jalkeen ei sovi Mila eika Ellakaan, liian samansointuisia. Neela Enni Olivia Neela Enni Emilia
Rosabella Aktiivinen jäsen 01.08.2012 1 547 0 36 16.07.2013 #7 Mila ja Ella ei oikeen sovi tuonne väliin.
H heisu81 Jäsen 23.07.2012 99 0 6 16.07.2013 #8 no mikäs sitten sopisi, neljä kirjaiminen pitäisi olla...
K Ken guru Vieras 16.07.2013 #9 Ella ja Olivia on kivoja nimiä, mutta mun mielestä tuollainen lllll-nimi kaipaa jotain kovempaa kirjainta sekaan, esim. Ella Kristiina....mutta en nyt tässä keksi mitään kivaa ehdotusta.
Ella ja Olivia on kivoja nimiä, mutta mun mielestä tuollainen lllll-nimi kaipaa jotain kovempaa kirjainta sekaan, esim. Ella Kristiina....mutta en nyt tässä keksi mitään kivaa ehdotusta.
V "vieras" Vieras 19.07.2013 #16 Neela Mila Olivia parempi vaikka Neela on minusta Seppänen keksimällä keksitty nimiväännös, mutta sitähän tässä ei kysytty .
Neela Mila Olivia parempi vaikka Neela on minusta Seppänen keksimällä keksitty nimiväännös, mutta sitähän tässä ei kysytty .