nimi asiaa?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja heisu81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ella ja Olivia on kivoja nimiä, mutta mun mielestä tuollainen lllll-nimi kaipaa jotain kovempaa kirjainta sekaan, esim. Ella Kristiina....mutta en nyt tässä keksi mitään kivaa ehdotusta.
 

Similar threads

M
Viestiä
1
Luettu
311
Aihe vapaa
"mie vaan"
M
V
Viestiä
26
Luettu
515
M
V
Viestiä
65
Luettu
3K
A
V
Viestiä
59
Luettu
7K
A

Yhteistyössä