Nilkan ympärykseni on 29cm. Olenko epänormaali? Mikä on teidän nilkan ympärys?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Saatteko te nilkan ympäriltä kiinni? Mulla ei nimittäin oo mittaa, mutta mun käsi yltää nilkan ympäri niin että jää n. sentin rako keskisormen ja peukun välille. Mitähän tästäkin vois päätellä? :D

Painoindeksini on 27. Eli lievää ylipainoa on. Vaikka painaisin vain 15kg niin nilkka on peritty äidin puolelta. Mulla on myös normaalia paksummat ranteet 18cm.

No nilkka ja bmi eivät välttämättä ole tekemisissä toistensa kanssa. Hyvinkin läskeillä voi olla sirot nilkat ja sääret. Mikäli ei ole turvotusta tms.

Ja hoikallakin voi olla tukevat nilkat.

[QUOTE="Jenis";28062336]Saatteko te nilkan ympäriltä kiinni? Mulla ei nimittäin oo mittaa, mutta mun käsi yltää nilkan ympäri niin että jää n. sentin rako keskisormen ja peukun välille. Mitähän tästäkin vois päätellä? :D[/QUOTE]

ainakin jos vertaa siihen että otan omasta nilkasta kiinni, niin sormet menee vähän yli puolenvälin. Eli taidat olla "normaalimitoissa" :)

joo, tiedän ettei ihan reilua. Jostain syystä hoikat nilkat vaikka painoa 130kg. Myös ranne ohut. En siis voi vedota raskaisiin luihinkaan:(
Tiedän vartalotyypin.

Mutta oikeasti kommenttini "reilua" oli mitä epäreiluin, koska painoindeksisi 47 kertoo jo pahoista terveysriskeistä. Mutta ulkonäkökysymyksenä... Muista pukeutua niin, että korostat kauniita puolia itsessäsi. Sinulle tsemppiä.

Yhteistyössä