Nikkienne tarina?

Lempinimi + syntymävuosi.. Lempinimen mie sain siitä, kun ekoja kännejä ottaessani minulla oli punaiset hiukset ja lauleskelin Peppi Pitkätossu-kappaletta.. sen jälkeen yks päivä kaverini esitteli minut sit Peppinä ja Peppi sitten edelleen olen.. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mansikkamäki:
Yritin keksiä rekkautumishetkellä viisasta nikkiä, eikä, yllätys, yllätys, tullut yhtään mitään mieleen. Päätinpä sit, et seuraava biisi kun tulee radiosta niin otan siitä nikin... Ja biisihän oli tietty Katri Ylanderin Mansikkamäki.
Vähän nerokasta! Saanko lainata metodia? Täs olis sopivasti radiokin auki ja nikin vaihto käynyt jo monesti mielessä, mutta kun en vaan ole keksinyt mitään hyvää... :ashamed:

Nii ja mun nikin tarina: rekkautuessani mieti mikä olis hyvä, kattelin ympärilleni ja näin pojan sittetinkaaressa roikkuvat tigrun, nasun ja nallepuhin. Noh, tikru oli käytössä samoin nallepuh ja samoin nasu... :whistle: Siitäpäs sitten väänsin Tigru ja syntymä vuoteni siihen perään... :whistle:

:attn: :attn:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tigru87:
Alkuperäinen kirjoittaja Mansikkamäki:
Yritin keksiä rekkautumishetkellä viisasta nikkiä, eikä, yllätys, yllätys, tullut yhtään mitään mieleen. Päätinpä sit, et seuraava biisi kun tulee radiosta niin otan siitä nikin... Ja biisihän oli tietty Katri Ylanderin Mansikkamäki.
Vähän nerokasta! Saanko lainata metodia? Täs olis sopivasti radiokin auki ja nikin vaihto käynyt jo monesti mielessä, mutta kun en vaan ole keksinyt mitään hyvää... :ashamed:

Nii ja mun nikin tarina: rekkautuessani mieti mikä olis hyvä, kattelin ympärilleni ja näin pojan sittetinkaaressa roikkuvat tigrun, nasun ja nallepuhin. Noh, tikru oli käytössä samoin nallepuh ja samoin nasu... :whistle: Siitäpäs sitten väänsin Tigru ja syntymä vuoteni siihen perään... :whistle:


:attn: :attn: :attn:
 
Alkuperäinen kirjoittaja juicy cherry:
Oikeestaan niin rivo juttu etten ilikiä kertoa :ashamed:
Mikä on niin rivoa, että ei kehtaa tällä palstalla kertoa? :eek:
Nyt kyllä heräs mielenkiinto! :D

Olin jo unohtanu vallan tän ketjun, kiva kun nostitte. Tosi mielenkiintosta kuulla mistä kaikesta voi nikin repästä! :)
 

Yhteistyössä