Nikkienne tarina?

täydellisistä naisista.
mulla on kuulemma kova yritys pitää lapset sopuisina ja tahrattomina, koti kiiltävänä ja omat pullat pöydässä.
Ikävä kyllä vaan en sinä onnistu lähimainkaan, päin vastoin :/
 
Njoo... Tovi sitten olin vielä Töllin Ruusa. Nikinkeksimishetkellä heiluttelin iloisesti (talven)karvaisia sääriäni ja totesin itseni muutenkin hobittimaiseksi; pidän ruoasta, juomasta jne...

Ja kun "erosin" miehestä, tuntui fiksulta tipauttaa Töllikin edestä pois. =)
 
piparminttu
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Njoo... Tovi sitten olin vielä Töllin Ruusa. Nikinkeksimishetkellä heiluttelin iloisesti (talven)karvaisia sääriäni ja totesin itseni muutenkin hobittimaiseksi; pidän ruoasta, juomasta jne...

Ja kun "erosin" miehestä, tuntui fiksulta tipauttaa Töllikin edestä pois. =)

Mitä tarkoitat "erosin" miehestä?
 
piparminttu
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Sitä, Piparminttu, että olemme yhä avioliitossa mutta emme ole parisuhteessa.

(älä kysy, tää on aika hankala selittää )

Juu en kysy.Olen ymmärtänyt suuhteesi mieheesi sitten täällä täysin väärin.Mutta :hug:
 
Yritin keksiä rekkautumishetkellä viisasta nikkiä, eikä, yllätys, yllätys, tullut yhtään mitään mieleen. Päätinpä sit, et seuraava biisi kun tulee radiosta niin otan siitä nikin... Ja biisihän oli tietty Katri Ylanderin Mansikkamäki.
 
Mun alkuperäinen nimimerkki oli Peppi-Lotta04 tyttäreni mukaan. =) :heart: Siitä sitten eräs :D :heart: väänsä vahingossa Peppu-Lotan ja siitä muutuin Pepuksi ja Peppuliksi.. en kuitenkaan viitsinyt ottaa nikiksi peppua ja peppuli oli varattu..niinpä otin peppuliinin. :D
 

Yhteistyössä