Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Jaana:No soita nyt hyvä ihminen johonki...Vaikka sinne neuvolaan...Ihan oikeesti...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:no jos mä soitan vaikka ekana neuvolaan ja kysyn sieltä ohjeita.. yritin tossa netistä ettiä jotain, miten tässä tilanteessa toimitaan, mutta en löytänyt.. kun ei tämä ole mullekaan helppo asia puuttua "aikuisen" ihmisen elämään..
Alkuperäinen kirjoittaja sh-äiti:Niin, väistämättä välillä käy mielessä että miksi luoja suo lapsia sellaisille, jotka lapsia eivät"tarvitse", ja sitten taas ne jotka lasta todella kaipaavat eivät lasta saa jostain syystä.
Alkuperäinen kirjoittaja kidetär:Anteeks vaan mut sun sisar on HIRVIÖ ja ÄÄLIÖ![]()
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:Inhottava tyyppi tuo sisaresi. Mä oon aina ajatellut, että vaikka mikä tulisi, mä rakastan mun veljeä ja siskoa. Mutta tuollaista en oo huomannut ottaa lukuun. En voisi rakastaa sisarenani tuollaista ihmistä. Minusta hänet pitäisi tappaa. Anteeksi, en voi mitään sille, että tunnen tällä tavoin.
Olet tosi urhea, jos jaksat rakastaa siskoasi ja auttaa häntä. Minä syöttäisin sieniä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kuulostaa provolta tms., sori mut tulee se fiilis kun kaikki tuntuu olevan niin hankalaa jne. ädille ei voi puhuu kun plaa plaa, isä on jossain...
Alkuperäinen kirjoittaja mieti vähän:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kuulostaa provolta tms., sori mut tulee se fiilis kun kaikki tuntuu olevan niin hankalaa jne. ädille ei voi puhuu kun plaa plaa, isä on jossain...
joo, sinun maailmasi on luultavasti niin ruusunpunainen, että et voi kuvitellakaan että muilla ei asiat ole yhtä hyvin.. onko sitten kaikki jutut mitä lehdissäkin lukee provoja???!!!!!!! eihän tuo ole mitään verrattuna siihen mitä lehdistä saa lukea miten vanhemmat raiskaa omia lapsiaan ym. joo, provojahan ne...