V
vieras
Vieras
todella kummallinen fiilis. haluaisin lapsen enemmän kuin mitään muuta ja sitten toisaalta en ole siltikään varma haluanko. olen aika nuori, vasta 20v, täytän tänä vuonna 21. mieheni täyttää ensi kuussa 24v. molemmat meistä haluaisi lapsen mutta ei siltikään sitten tiedä. parisuhteemme on kyllä hyvällä mallilla ja olemme olleet yhdessä pitkälti yli kolme vuotta.
minulla on vielä opiskelut kesken, mieheni on ollut työelämässä jo muutamia vuosia. on vakituinen työpaikka mutta tulot eivät ole kovin hyvät. meillä on omistusasunto. minulla koulua siis jäljellä 2,5v. eniten meitä oikeastaan murehduttaa raha tai siis sen riittävyys. tukijoukot olisivat loistavat, molemmilla sellaiset vanhemmat että hoitoapua tulisi ja molemmilla vielä kolme lapsirakasta sisarusta.
mitä siis tehdä. on tää vaan niin vaikeeta. onko sitä koskaan varma....
minulla on vielä opiskelut kesken, mieheni on ollut työelämässä jo muutamia vuosia. on vakituinen työpaikka mutta tulot eivät ole kovin hyvät. meillä on omistusasunto. minulla koulua siis jäljellä 2,5v. eniten meitä oikeastaan murehduttaa raha tai siis sen riittävyys. tukijoukot olisivat loistavat, molemmilla sellaiset vanhemmat että hoitoapua tulisi ja molemmilla vielä kolme lapsirakasta sisarusta.
mitä siis tehdä. on tää vaan niin vaikeeta. onko sitä koskaan varma....