niin sekava olo.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
todella kummallinen fiilis. haluaisin lapsen enemmän kuin mitään muuta ja sitten toisaalta en ole siltikään varma haluanko. olen aika nuori, vasta 20v, täytän tänä vuonna 21. mieheni täyttää ensi kuussa 24v. molemmat meistä haluaisi lapsen mutta ei siltikään sitten tiedä. parisuhteemme on kyllä hyvällä mallilla ja olemme olleet yhdessä pitkälti yli kolme vuotta.

minulla on vielä opiskelut kesken, mieheni on ollut työelämässä jo muutamia vuosia. on vakituinen työpaikka mutta tulot eivät ole kovin hyvät. meillä on omistusasunto. minulla koulua siis jäljellä 2,5v. eniten meitä oikeastaan murehduttaa raha tai siis sen riittävyys. tukijoukot olisivat loistavat, molemmilla sellaiset vanhemmat että hoitoapua tulisi ja molemmilla vielä kolme lapsirakasta sisarusta.

mitä siis tehdä. on tää vaan niin vaikeeta. onko sitä koskaan varma....

jos joku sinussa sanoo, että et ole varma, miettikää ihan rauhassa. olette niin nuoria. minä opiskelin ja matkustin tuon ikäisenä minkä kerkesin, mieheni kanssa :)

itse valmistuin viime vuonna, menimme myös naimisiin ja nyt ootellaan esikoista, minä 26v tänä vuonna. onneks opiskelin loppuun ja hankin vakityön! helpottaa kummasti tilannetta ja sai rauhassa matkustaa! omistusasunnon hankimme silloin kuin olin 21, eli tilanteenne kuullostaa melkein omani kopiolta tuohon aikaan! :) kehottaisin käymään koulun loppuun, ja nauttimaan se aika toisistanne!

minäkin olisin jo tuolloin 4-5 v sitten lapsen halunnut, mutta mies sanoi että eikö olisi parempi hoitaa koulut alta? meilläkään ei raha sinänsä olisi mitään hankaluuksia tehnyt, mies oli jo tuolloin vakityössä ja molempien isovanhemmat olisivat auttaneet niin rahallisesti kuin hoitoavullisesti.

niin no onhan se totta että kun valmistun niin olen vasta juuri täyttänyt 23v. mutta siltikin se kaipuu sitä omaa lasta kohtaan on jo nyt niin suuri etten tiedä jaksanko odottaa. ollaan molemmat mieheni kanssa puhuttu aina että haluttaisi lapset nuorena. kuitenkin kun valmistun, on mieheni jo 26v minkä on sanonut olevan enemmän kuin on itse kuvitellut olevansa. matkusteltu ollaan paljon ja baaritouhut on jo touhuiltu.

Yhteistyössä