Niin p*skat fiilikset...(vauvaa ei kuulu ei näy-..)

  • Viestiketjun aloittaja Surku
  • Ensimmäinen viesti
kokenut
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kokenut:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mä tulin kaikista heti ekalla. Lapsia 3.
Voi vee ! Voisit vähän harkita mitä kirjoitat!

Asiasta toiseen: Mitenköhän juuri tyhmimmät raskautuu niin herkästi? Eikö äly olisi mieluummin sellainen ominaisuus, mitä pitäisi jatkaa? Tyhmyys vaan lisääntyy!
aaaahh.. aina niin yhtä lupaava tää paikka on. :LOL: :LOL: Kiitos hei sulle!

Täällä saa sitten prpvoilla minkä kerkee niin aina joku mamma vetää pussillisen herneitä nekkuun .:augh:
Mitä on prpvoilla??? :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Surku:
Alkuperäinen kirjoittaja nellynoora:
Aikaa ei ole kuitenkaan paljoa vielä kulunut,jotta stressaaminen vähemmälle.
Joo, kyllä tiedän, vaan joka ikinen kuukausi kun menkat alkaa iskee masennus..Se yleensä kaikkoaa menkkojen mukana..
Tiedän itsekkin sen tunteen.Ekaa yritettiin melkein 2vuotta,tokaa 1vuoden kolmatta puol vuotta ja tätä neljättä ei edes yritetty vaikkakin toivottu on.Sen olen itsekin huomannu kun "luovuttaa" niin kohta testi näyttää plussaa.Tsemppiä sinne ja jaksamista

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kokenut:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja kokenut:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mä tulin kaikista heti ekalla. Lapsia 3.
Voi vee ! Voisit vähän harkita mitä kirjoitat!

Asiasta toiseen: Mitenköhän juuri tyhmimmät raskautuu niin herkästi? Eikö äly olisi mieluummin sellainen ominaisuus, mitä pitäisi jatkaa? Tyhmyys vaan lisääntyy!
Tuota,tyhmimmät?
Voisit sinäkin vähän ajatella tai molemmat,mitä päästätte suustanne..
VÄitinkö olevani fiksu tai älykäs?
Kyllä se on niin, että on olemassa sellainen ihmistyyppi, joka on raskaana heti kun miehen saa ja ne on oikeasti tyhmiä. Nähty on.
No mistäs vitusta sä tiedät oliko se kyseinen vieras sellainen?? Häh?? Mene oikeesti pois täältä. Kun oot noin helkatin tyhmä ettet edes tiedä mitä kirjoitat.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kokenut:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja kokenut:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mä tulin kaikista heti ekalla. Lapsia 3.
Voi vee ! Voisit vähän harkita mitä kirjoitat!

Asiasta toiseen: Mitenköhän juuri tyhmimmät raskautuu niin herkästi? Eikö äly olisi mieluummin sellainen ominaisuus, mitä pitäisi jatkaa? Tyhmyys vaan lisääntyy!
Tuota,tyhmimmät?
Voisit sinäkin vähän ajatella tai molemmat,mitä päästätte suustanne..
VÄitinkö olevani fiksu tai älykäs?
Kyllä se on niin, että on olemassa sellainen ihmistyyppi, joka on raskaana heti kun miehen saa ja ne on oikeasti tyhmiä. Nähty on.
Just joo..
 
kokenut
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kokenut:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja kokenut:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mä tulin kaikista heti ekalla. Lapsia 3.
Voi vee ! Voisit vähän harkita mitä kirjoitat!

Asiasta toiseen: Mitenköhän juuri tyhmimmät raskautuu niin herkästi? Eikö äly olisi mieluummin sellainen ominaisuus, mitä pitäisi jatkaa? Tyhmyys vaan lisääntyy!
Tuota,tyhmimmät?
Voisit sinäkin vähän ajatella tai molemmat,mitä päästätte suustanne..
VÄitinkö olevani fiksu tai älykäs?
Kyllä se on niin, että on olemassa sellainen ihmistyyppi, joka on raskaana heti kun miehen saa ja ne on oikeasti tyhmiä. Nähty on.
No mistäs vitusta sä tiedät oliko se kyseinen vieras sellainen?? Häh?? Mene oikeesti pois täältä. Kun oot noin helkatin tyhmä ettet edes tiedä mitä kirjoitat.
Menipä syvälle se terttu. Taitaa vielä pikkaritkin hiertää...
 
p
Varmasti tuntuu kurjalta,en voi sanoa että tiedän miltä sinusta tuntuu koska itselläni vaunuissa köllii 3vkon ikäinen rinsessa,mutta kaikki aikanaan :)Voimia vaan yritykseen,toivotaan että seuraavalla tärppää.
 
silja
otatin kierukan pois ja tulin heti raskaaksi mutta meni kesken viikoilla 6-7.
Sitten yritettiin 8 kk ja menin gynelle kun en tullut raskaaksi josta sain neuvoja ja laski mulle oikeat päivät jolloin pitäis onnistaa.
Siitä pari viikkoa ei tullut menkkoja ja olinkin raskaana!
Olin siis jo raskaana viikolla 4+ jotain gynellä käydessäni:)

Vuoden pitäis yrittää ennen kun aletaan etsimään vikaa ja hoitoihin...

Tsemppiä
 
e
ap, ei tarvitse yrittää vuotta ennen hoitoja.. heti kun huolettaa, voit käydä lääkärillä tarkistuttamassa oman tilanteesi (ja miehesi jos hän suostuu). Saat mielenrauhan, jos mitään ei löydy. Ja jos löytyy, niin apuja on saatavilla. Itse en kannusta odottamaan kovin kauaa, koska menin 6kk yrityksen jälkeen käymään lääkärissä ja sain heti apuja. Silti nyt jo 3 vuotta kulunut, eikä vauvaa ole... hoitojen avullakin olen raskautunut vain vuoden välein ja ne on menneet kesken.
 
kolmen äiti kesällä
Kyllä se lapsi sieltä tulee, kun lopetat stressaamisen.

Mulla kaksi ekaa tuli vaan ilman suunnittelua. Kaipa olin sit tyhmä :eek: Ilman ehkäisyä toilailtiin ekan aikoihin ja toinen tuli kierukan läpi.

Ja tää kolmas tuli sit, kun sanoin etten kai enää tule raskaaksi ja tavallaan jo luovutin. Mut harrastettiin pari-kolme päivää ennen kierron puoliväliä ja nyt oon puolessa välissä raskautta.
 
Voih, mulla on tuo tunne niin tuoreessa muistissa :hug: Esikoinen sai alkunsa toisessa kierrossa ja jotenkin kuvittelin, että tämän toisen kanssa on yhtä helppoa :/ Nooh, melkein vuosi siihen tarvittiin, monta monta pettymystä, kunnes hiukan ennen kun piti gynelle mennä tutkimuksiin, niin testiin tulikin kaksi viivaa.
Se pettymyksen tunne joka kuukausi, kun menkat alkaa, on rankkaa.
 
e
Samaa mieltä Fintun kanssa.... voi ola hiljaa, jos ei tiedä yhtään mistä puhuu! Tuo on kuin kääntäisi veistä haavassa. Kaikki ei ole samanlaisia (onneksi) kuin tämä kolmen äiti, valitettavasti niitäkin joutuu kestämään.
 
kokenut
Alkuperäinen kirjoittaja e:
Samaa mieltä Fintun kanssa.... voi ola hiljaa, jos ei tiedä yhtään mistä puhuu! Tuo on kuin kääntäisi veistä haavassa. Kaikki ei ole samanlaisia (onneksi) kuin tämä kolmen äiti, valitettavasti niitäkin joutuu kestämään.
Kummasti hyökättiin heti puolustelemaan tuota yhtä, joka vastasi vielä törkeämmin. :headwall:
 
Finttu
Alkuperäinen kirjoittaja kokenut:
Alkuperäinen kirjoittaja e:
Samaa mieltä Fintun kanssa.... voi ola hiljaa, jos ei tiedä yhtään mistä puhuu! Tuo on kuin kääntäisi veistä haavassa. Kaikki ei ole samanlaisia (onneksi) kuin tämä kolmen äiti, valitettavasti niitäkin joutuu kestämään.
Kummasti hyökättiin heti puolustelemaan tuota yhtä, joka vastasi vielä törkeämmin. :headwall:
Miten mä vastasin "vielä törkeemmin"?
 
Finttu
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti kesällä:
Minä yritin kolmatta useamman kuukauden, kunnes tärppäsi. Joten enköhän tiedä asiasta jotain
Yritit KOLMATTA useamman KUUKAUDEN?
Jotkut joutuu yrittämään sitä ensimmäistä monta vuotta, että tuskin oikeesti tiedät miltä se tuntuu, kun ei raskaus vaan ala.
Taidat olla näitä "heti kaikki mulle nyt"- tyyppejä.
 
kokenut
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Alkuperäinen kirjoittaja kokenut:
Alkuperäinen kirjoittaja e:
Samaa mieltä Fintun kanssa.... voi ola hiljaa, jos ei tiedä yhtään mistä puhuu! Tuo on kuin kääntäisi veistä haavassa. Kaikki ei ole samanlaisia (onneksi) kuin tämä kolmen äiti, valitettavasti niitäkin joutuu kestämään.
Kummasti hyökättiin heti puolustelemaan tuota yhtä, joka vastasi vielä törkeämmin. :headwall:
Miten mä vastasin "vielä törkeemmin"?
Et sinä vaan se toinen.
 
e
Hyvä kolmen äiti... oikeastikko olet sitä mieltä, että koska yrititte oikein "useamman kuukauden", niin tiedät jotain lapsettomuudesta ja siitä tuskasta, mikä sisällä on 24/7 kun sitä omaa lasta ei kuulu vaikka kaikki keinot on kokeiltu, vuosia kuluu ja rahaa palanut tuhansia euroja.... ja sulla oli jo siinä vaiheessa kaksi lasta!!!!!!! Mietippä hetki hiljaa itseksesi, että mitä kommentoit..
 
kolmen äiti kesällä
Joo, en välttämättä tiedä yhtä paljon kuin esim. kokenut...

Mut tää kolmas raskaus ei ole ollut tähän mennessä yhtä helppo kuin nuo kaksi edellistä. Koko ajan pelko, että tulee pois ennen aikojaan, kun vuotoa ollut...

Lääkäri ei osaa sanoa miksi. Kaikki kuitenkin pitäisi olla vaavilla hyvin.
 
Nimra
Kovasti jaksamista ap sinulle
Me aloimme yrittää lasta v 05 ja esikoinen syntyi 08 joulukuussa ja kaksi aiempaa plussaa meni kesken, joten kovasti voimia ja tosiaan ei kannata niin kauheasti yrittämällä yrittää. Liika stressi pois ja rentoa oloa miehen kanssa
Me ei käyty tutkimuksissa, vaikka menikin monta vuotta... Jotenkins itä vaan jaksoi yrittää, toivoa ja odottaa lukuisista turhista testeistä huolimatta
Toivotaan, että pian tärppää ja voitte toki mennä sinne tutkimuksiin, jos haluatte niin ihan milloin vain


 

Yhteistyössä