NIIN KUKA VASTAA VIIMEKÄDESSÄ TÄSTÄ PALSTASTA?

  • Viestiketjun aloittaja loukattu
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja Kertokaa...:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ai jai, kun ei vaan olis nyt eräs mode itse liemessä. Muistuupa mieleeni eräs keskustelu............... No, jos siitä on kyse niin se oli kyllä aika räikeä tapaus.
Ai eli Ap olisi se äiti joka kiroili siellä koululla lapselleen...
Aah, niin, nyt mäkin muistan sellaisen ketjun! Mutta eihän se ollut mikään loukkaava juttu, ja ei kait siinä annettu kovin tarkkoja tuntomerkkejä? Tai no tietysti jos on samalla paikkakunnalla ja tuntee moden, joka aloitti ketjun, voi siitä jo päätellä, kenestä ketjussa puhuttiin... Mutta edelleen, lähinnähän siinä oltiin huolissaan tämän äidin mielentilasta, ei kait siinä ollut lynkkausmieliala?

Jos tästä ketjusta on kyse, niin olen aivan valmis seisomaan kirjoitusteni takana. Lapsen pahoinpitely on vakava asia, siitä ei voi kiistellä. Jos kerron näkemästäni keskustelupalstalla käyttämättä nimiä ja muutenkin anonyymina, niin siinähän sitten kiukkuilee.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja Kertokaa...:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Niin, Satuhäiden tapaukseen ei tullutkaan mitään kommenttia :whistle:
Mikä satuhäiden tapaus??
Täällä oli erään satuhäiden uusintajakson jälkeen kirjoiteltu häistä ja hääparista hieman arvostelevasti (ei minusta kylläkään niin pahasti kuin Vauvan AV:llä) ja morsian oli tehnyt rikosilmoituksen. osalle kirjoittajista oli tullut poliisilta sähköpostia. häät olivat muistaakseni ne jossa esiintyivät ne sambatanssijat sulhaselle ja morsian otti ehkä yhden liikaa... En muista miten asiassa sitten kävi.
Eikä!? :) Hänen asemassaan mä olisin kyllä jättänyt rikosilmoituksen tekemättä, sillä en olisi tiennyt koko keskustelusta, koska olisin yhä ollut saunan takana piiskaamassa itseäni :)
 
Kertokaa...
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja Kertokaa...:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ai jai, kun ei vaan olis nyt eräs mode itse liemessä. Muistuupa mieleeni eräs keskustelu............... No, jos siitä on kyse niin se oli kyllä aika räikeä tapaus.
Ai eli Ap olisi se äiti joka kiroili siellä koululla lapselleen...
Aah, niin, nyt mäkin muistan sellaisen ketjun! Mutta eihän se ollut mikään loukkaava juttu, ja ei kait siinä annettu kovin tarkkoja tuntomerkkejä? Tai no tietysti jos on samalla paikkakunnalla ja tuntee moden, joka aloitti ketjun, voi siitä jo päätellä, kenestä ketjussa puhuttiin... Mutta edelleen, lähinnähän siinä oltiin huolissaan tämän äidin mielentilasta, ei kait siinä ollut lynkkausmieliala?

Jos tästä ketjusta on kyse, niin olen aivan valmis seisomaan kirjoitusteni takana. Lapsen pahoinpitely on vakava asia, siitä ei voi kiistellä. Jos kerron näkemästäni keskustelupalstalla käyttämättä nimiä ja muutenkin anonyymina, niin siinähän sitten kiukkuilee.
Mulla jäi muuten lukematta tuon ketjun loppuosa, kuis hommassa kävi, saatiinko lapselle ja naiselle apua?
 
vieras
jos olisin ap,niin kaikkein viimeiseksi olisin tänne näin julkisesti tullut riehumaan,nythän me "kaikki tiedetään kuka olet irl ja voidaan nauraa sun heikkohermoisuudellesi?"
kummastuttaa. älä huoli,mä en ainakaan tunne sua. tääkin juttu (mikähän juttu?) ois jo unohtunut ellet olisi alkanut riehua.
 
Pers vako
CotHai ja kotona kirves kädessä kylläpä teitä tuntuu vaan asia ihan helvetisti kiinostavan olette ainaskin aika tavalla kirjotelleet, yleensä jos asia ei kiinosta ei siihen myös ota kantaa kyl huomaa kuin typeriä ämmät on joka jaksaa täällä aikaansa viettää päivät pitkät pohdiskellen toisten asioita!!!!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä