NIIN KUKA VASTAA VIIMEKÄDESSÄ TÄSTÄ PALSTASTA?

  • Viestiketjun aloittaja loukattu
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja leipuri:
jos ketju on poistettu niin ei ne tiedot sieltä enään tuu julki. eli ole rauhassa.
vahinkohan on jo tapahtunut. ehkä tässä nyt halutaan seuraamuksia tekijälle. ihme lässytystä teiltä.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
[

TÄYSIN TUNNISTETTAVISSA OLEN JA JOS MUN MIELENTERVEYS MENEE KOHTA NIIN MITÄPÄ SIITÄ? Pääasia että täällä mässäillään toisten asioilla!!!!
Kuule... tällä palstalla on useita aiheita päivittäin, etköhän yliarvioi, oman kiinnostavuutesi?
MÄ OLEN VAIN IHMINEN JOLLA ON OIKEUS TUNTEISIIN ja miten musta tuntuu että olit siinäkin ketjussa haukkumassa mua vaikket asiasta tiennyt miten se OIKEASTI on!!!!
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
MÄ OLEN VAIN IHMINEN JOLLA ON OIKEUS TUNTEISIIN ja miten musta tuntuu että olit siinäkin ketjussa haukkumassa mua vaikket asiasta tiennyt miten se OIKEASTI on!!!!
Olin vai en...Ei voi pohjata pelkkään mutu-tuntumaan.
MIETI SIE SITÄ!
 
vieras
miks te käytte nyt ap:n kimppuun? ihan hirveetähän se ois jos tunnistas ittensä ja kaikki lynkkaa ja päivittelee omia asioita. siis jos niitä ei ole ite kertonu. kauheita akkoja ootte, "etköhän yliarvioi oman kiinnostavuutesi"... WTF?!?! kyllähän täällä ollaan kovastikin kiinnostuineita naapurin irmelin asioista vaikka niin välinpitämättömiä leikitään....
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
[

KIITOS ETTÄ SINÄKIN SEN KERROT! onneksi sinulta löytyy ymmärrystä...
Vassokuu vaan. Jos tänne omista asioistaan kertoo, saattaa joku tunnistaa. Jos ei sitä halua, sitten ei kannata kirjoittaa mitään.
OSAATKO LUKEA ETTEN OLE KIRJOITTANUT TÄNNE KOSKAAN AIEMMIN MITÄÄN!!!!!!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
[

KIITOS ETTÄ SINÄKIN SEN KERROT! onneksi sinulta löytyy ymmärrystä...
Vassokuu vaan. Jos tänne omista asioistaan kertoo, saattaa joku tunnistaa. Jos ei sitä halua, sitten ei kannata kirjoittaa mitään.
OSAATKO LUKEA ETTEN OLE KIRJOITTANUT TÄNNE KOSKAAN AIEMMIN MITÄÄN!!!!!!!!
Ja asiahan on sitten kuitenkin meidän kaikkien syy täällä, kun täällä turhan päiten jaksat kiukutella?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
[

OSAATKO LUKEA ETTEN OLE KIRJOITTANUT TÄNNE KOSKAAN AIEMMIN MITÄÄN!!!!!!!!
Ei tarvi huutaa, ollaan ihan lähellä! Kuinka sitten osaat tulla vinkumaan, jonkun muka sua koskevan ketjun perään?
Mulla on ystäviä jotka ilmoitti mulle siitä että musta kirjoitetaan!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ymmärsinkö oikein..? Että ite et ole tänne kirjoitellut mutta täällä on keskusteltu sinusta?
Tällanen juttuhan oli viime keväänä. Naapuri oli huomannut, että hänen naapurinsa haukkuu tämän lapsia kurittomiksi täällä palstalla ja vei jutun oikeuteen. Jotenkin niin se meni. Siitä tuli ruma tappelu.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä