NIIN KUKA VASTAA VIIMEKÄDESSÄ TÄSTÄ PALSTASTA?

  • Viestiketjun aloittaja loukattu
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja TiinuLiinu:
kertokaa kertokaa mitä tosta Nikitasta on tänään kirjotettu. Mielikuvitus lähti heti lentoon... :LOL: :LOL:
Lunaticin mielestä se on hottis. Mut muut mammat uskoo, että se ei ole parantunut vankilassa, vaan vielä tekee pahoja tekoja.
Äläs höpäjä, moon pitäny sille koko ajan peukkuja et kaikki menis hyvin |O
Sitä minäkin toivoisin.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:
Hei huutaja, jos sinet heilu täällä niin ketään ei oikeastikaan kiinnosta paskan vertaa kuka sä oot.
*muoks* Tai sekään, et mikä asia sen on mitä on revitelty.
KYLLÄPÄ SILLOIN KIINNOSTI!!!
Joo, mut tiedätsä kun täällä oikeasti kiinnostaa vaan vakioiden jutut, ne muut menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Men ainakaan tiedä kuka sä oot, enkä tiedä mikä juttu tää on, mut eipä mua sinänsä edes kiinnosta.
Joten ihan hyvin voit nukkua yösi ja rauhottua, sua ei oo tunnistanu muut ku sinä :xmas:
Jos muut ei ole tunnistanut niin miten luulet että ystäväni voi soittaa minulle että sinusta kirjoitetaan ja plaaplaaplaa...?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:
Hei huutaja, jos sinet heilu täällä niin ketään ei oikeastikaan kiinnosta paskan vertaa kuka sä oot.
*muoks* Tai sekään, et mikä asia sen on mitä on revitelty.
KYLLÄPÄ SILLOIN KIINNOSTI!!!
Joo, mut tiedätsä kun täällä oikeasti kiinnostaa vaan vakioiden jutut, ne muut menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Men ainakaan tiedä kuka sä oot, enkä tiedä mikä juttu tää on, mut eipä mua sinänsä edes kiinnosta.
Joten ihan hyvin voit nukkua yösi ja rauhottua, sua ei oo tunnistanu muut ku sinä :xmas:
Jos muut ei ole tunnistanut niin miten luulet että ystäväni voi soittaa minulle että sinusta kirjoitetaan ja plaaplaaplaa...?
Ja kaikkihan me täällä ollaan sun frendejäs irl :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
[
No eikai muuten, mut niinhän toi ap sano että sen kaverit oli vinkannut tästä palstakeskustelusta. Ja täällä puhuttiin Nikitasta tänään. Ja ap reagoi vähän siihen malliin tossa ylempänä, että hyvinkin vois olla se. Ei se ainakaan kieltänyt olevansa.
Ei hyvin mee, jos Valjakkala palstailee meidän kanssa :D :D Valjakkalalla siis... Pyöriä nyt jossain rupusella äitipalstalla, elämäänsä kyllästyneiden mammojen kanssa. :D :D :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:
Hei huutaja, jos sinet heilu täällä niin ketään ei oikeastikaan kiinnosta paskan vertaa kuka sä oot.
*muoks* Tai sekään, et mikä asia sen on mitä on revitelty.
KYLLÄPÄ SILLOIN KIINNOSTI!!!
Joo, mut tiedätsä kun täällä oikeasti kiinnostaa vaan vakioiden jutut, ne muut menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Men ainakaan tiedä kuka sä oot, enkä tiedä mikä juttu tää on, mut eipä mua sinänsä edes kiinnosta.
Joten ihan hyvin voit nukkua yösi ja rauhottua, sua ei oo tunnistanu muut ku sinä :xmas:
Jos muut ei ole tunnistanut niin miten luulet että ystäväni voi soittaa minulle että sinusta kirjoitetaan ja plaaplaaplaa...?
Ystäväs on voinut sekottaa. Luulen, että tossa ketjussa jota tarkoitit puhuttiin minusta eikä sinusta. Ne asiat sopis minuunkin aika hyvin.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:
Hei huutaja, jos sinet heilu täällä niin ketään ei oikeastikaan kiinnosta paskan vertaa kuka sä oot.
*muoks* Tai sekään, et mikä asia sen on mitä on revitelty.
KYLLÄPÄ SILLOIN KIINNOSTI!!!
Joo, mut tiedätsä kun täällä oikeasti kiinnostaa vaan vakioiden jutut, ne muut menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Men ainakaan tiedä kuka sä oot, enkä tiedä mikä juttu tää on, mut eipä mua sinänsä edes kiinnosta.
Joten ihan hyvin voit nukkua yösi ja rauhottua, sua ei oo tunnistanu muut ku sinä :xmas:
Jos muut ei ole tunnistanut niin miten luulet että ystäväni voi soittaa minulle

että sinusta kirjoitetaan ja plaaplaaplaa...?



?????? nyt en käsitä

Ystäväs on voinut sekottaa. Luulen, että tossa ketjussa jota tarkoitit puhuttiin minusta eikä sinusta. Ne asiat sopis minuunkin aika hyvin.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Ikäviä tällaset. Etköhän saa asian selvitettyä ja tekijät vastaa teoistaan.
Edelleenkin korostan, että kyllä täällä saa toisista ihmisistä ja niiden asioista kirjoittaa. Jos ei ole nimiä tai muita tosi tarkkoja tuntomerkkejä, ei loukkaa yksityisyyden suojaa eikä ole kunnianloukkaus eikä herjaus.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mulla on ystäviä jotka ilmoitti mulle siitä että musta kirjoitetaan!
Sitten kannattais miettiä, kenelle asioitaan puhuu, irl.... Ja turhaa sä modeille riehut..... Eli, et ole siis koko ketjua nähnyt, niin kuinka voit mua syyttää, että ko. ketjussa olisin sua haukkunut?
En ole riehunut kenellekkään.
ASIA 1 Haluan keskustelun tulostettuna.
ASIA " Minä luin sen moneen kertaan, olisin tulostanut mutta meillä oli tulostin silloin rikki... JA kun se saatiin kuntoon ketju oli jo poistettu.
anteeksi nyt vaan mutta ei sulle sitten tullut mieleen kopioida sitä keskustelua koneelle... Ja ei kukaan/ mikään taho luultavasti täälä näitä keskusteluja säilytä eli bittiavaruudessa ovat nyt nekin jutut...
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Ikäviä tällaset. Etköhän saa asian selvitettyä ja tekijät vastaa teoistaan.
Edelleenkin korostan, että kyllä täällä saa toisista ihmisistä ja niiden asioista kirjoittaa. Jos ei ole nimiä tai muita tosi tarkkoja tuntomerkkejä, ei loukkaa yksityisyyden suojaa eikä ole kunnianloukkaus eikä herjaus.
Taitaapi vaan ko.ketjussa olla just kyse näistä ym. Tuskin kukaan ihan turhasta kihahtaa.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Ikäviä tällaset. Etköhän saa asian selvitettyä ja tekijät vastaa teoistaan.
Edelleenkin korostan, että kyllä täällä saa toisista ihmisistä ja niiden asioista kirjoittaa. Jos ei ole nimiä tai muita tosi tarkkoja tuntomerkkejä, ei loukkaa yksityisyyden suojaa eikä ole kunnianloukkaus eikä herjaus.
Taitaapi vaan ko.ketjussa olla just kyse näistä ym. Tuskin kukaan ihan turhasta kihahtaa.
Kyllä täällä turhasta kilahtajia näkee montakin päivän aikana.
 
vieras
Ai jai, kun ei vaan olis nyt eräs mode itse liemessä. Muistuupa mieleeni eräs keskustelu............... No, jos siitä on kyse niin se oli kyllä aika räikeä tapaus.
 
Mainittiinko sinut nimeltä tai tunnetko aloituksen tekijän? Nimeltä täällä ei ketään saa mainita. Jos tunsit aloittajan, niin miksi et sano suoraan hänelle. Jos taasen sä tunnistit itsesi olevan se kaupassa oleva äiti, joka antoi lapsensa mekastaa rauhassa tai olet se joka antaa lapsen matkustaa ilman istuinta autossa, niin mitä sen on väliä, että tapojasi täällä kirjoiteltiin?
 
vieras harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ai jai, kun ei vaan olis nyt eräs mode itse liemessä. Muistuupa mieleeni eräs keskustelu............... No, jos siitä on kyse niin se oli kyllä aika räikeä tapaus.
Ai eli Ap olisi se äiti joka kiroili siellä koululla lapselleen...
 
Kertokaa...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ai jai, kun ei vaan olis nyt eräs mode itse liemessä. Muistuupa mieleeni eräs keskustelu............... No, jos siitä on kyse niin se oli kyllä aika räikeä tapaus.
Ai eli Ap olisi se äiti joka kiroili siellä koululla lapselleen...
Aah, niin, nyt mäkin muistan sellaisen ketjun! Mutta eihän se ollut mikään loukkaava juttu, ja ei kait siinä annettu kovin tarkkoja tuntomerkkejä? Tai no tietysti jos on samalla paikkakunnalla ja tuntee moden, joka aloitti ketjun, voi siitä jo päätellä, kenestä ketjussa puhuttiin... Mutta edelleen, lähinnähän siinä oltiin huolissaan tämän äidin mielentilasta, ei kait siinä ollut lynkkausmieliala?
 
vieras harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Kertokaa...:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Niin, Satuhäiden tapaukseen ei tullutkaan mitään kommenttia :whistle:
Mikä satuhäiden tapaus??
Täällä oli erään satuhäiden uusintajakson jälkeen kirjoiteltu häistä ja hääparista hieman arvostelevasti (ei minusta kylläkään niin pahasti kuin Vauvan AV:llä) ja morsian oli tehnyt rikosilmoituksen. osalle kirjoittajista oli tullut poliisilta sähköpostia. häät olivat muistaakseni ne jossa esiintyivät ne sambatanssijat sulhaselle ja morsian otti ehkä yhden liikaa... En muista miten asiassa sitten kävi.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä