ja hoitoajat muuttuvat vaikka yöllä ...tulee viestiä klo 00:06 niin tuodaankin hoitoon klo 8 (vaikka ilmoitettu klo 7) ja tämä murunen eka !!! no en valita en ..sanon ok.
Sitten kerran jos toisenkin hups eikö viesti ole tullut ??!!
joo ollaankin mummulla muutama päivä (olen 4 kanssa odotellut sovitussa paikassa)
Ja tästä kaikesta Ja HUOM! en ole erikseen laskuttanut muuttuneista hoitoajoista saatikka mistään!!!(tyhmä :headwall: :headwall: ) Ajattelin olla joustava.
Mutta mitä palkaks sain EN EDES KIITOSTA!
Ja nyt tekis mieli ...
Anteeksi pukaukseni mutta sanoinkin perheelle siis omalle että kiehuu ja PAHASTI :ashamed: ja nyt valitin täällä.
Siis varmaankin turhis |O
Sitten kerran jos toisenkin hups eikö viesti ole tullut ??!!
Ja tästä kaikesta Ja HUOM! en ole erikseen laskuttanut muuttuneista hoitoajoista saatikka mistään!!!(tyhmä :headwall: :headwall: ) Ajattelin olla joustava.
Mutta mitä palkaks sain EN EDES KIITOSTA!
Ja nyt tekis mieli ...
Anteeksi pukaukseni mutta sanoinkin perheelle siis omalle että kiehuu ja PAHASTI :ashamed: ja nyt valitin täällä.
Siis varmaankin turhis |O