NIIN ETTÄ LOST JATKUU ENSI VIIKOLLA!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Merili
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Mahtaakohan Heroes jatkua joskus uusilla jaksoilla?

Tosin siinä on vaan tympeetä kun ei oo jaksanu uudelleen kattoo noita ekoja ja sitten on ihan unohtanu mitä on tapahtunu.

tätäkin odotan innolla Heroes tosi hyvä sarja ja tuo Tudors ihan ylihyvä sarja.....näitä odotellessa

Tosin siinä on vaan tympeetä kun ei oo jaksanu uudelleen kattoo noita ekoja ja sitten on ihan unohtanu mitä on tapahtunu.

Kyllä ne tulee oon seraillu toista kautat ja ihan mielenkiintoista on luvassa

Joo, on se 5 tuotantokausi jännittävä! Oon nähny jo 7 jaksoo. Kaikki menee takas saarelle jotka lähti sielt pois, missä tulee välähdyksiä ja kaikki matkustaa ajassa joko eteenpäin tai taaksepäin. Ja Jin on elossa! Nii ja Locke kuolee ja kun menee takas saarelle nii herää henkiin...

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:

tätäkin odotan innolla Heroes tosi hyvä sarja ja tuo Tudors ihan ylihyvä sarja.....näitä odotellessa

Joo, heroes:ta on tullu 17 jaksoo 3 tuotantokautta, onkohan sitä viel tullu yhtään suomeen? Ladatkaa sarjat netistä nii ei tartte odotella! Ja saa vielä katto silloi ku ite haluu ;) Nyt ainaki joka on viikko tullu uus jakso.

Alkuperäinen kirjoittaja nörtti:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:

Joo, heroes:ta on tullu 17 jaksoo 3 tuotantokautta, onkohan sitä viel tullu yhtään suomeen? Ladatkaa sarjat netistä nii ei tartte odotella! Ja saa vielä katto silloi ku ite haluu ;) Nyt ainaki joka on viikko tullu uus jakso.

Ei täällä oo näytetty kun eka tuotantokausi ja sekin jo toista kierrosta menossa.
Kiva olis kyllä jos joskus jatkuis :D

Ja mä olen niin laiska etten jaksa latailla mitän netistä, tyydyn kiltisti odottamaan et ne näkee telkkarista.

Yhteistyössä